וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סיפור בדקה | זכתה בלוטו ותובעת המארגנים: "הרס לי את החיים"

14.2.2017 / 22:16

לפני ארבע שנים, בגיל 17, זכתה ג'יין פארק מאדינבורו שבסקוטלנד בלוטו. היא גרפה לכיסה מיליון ומאתיים אלף דולרים וחייה השתנו לבלי היכר. עכשיו היא תובעת את החברה. סיפור בדקה - הסיפורים הכי מעניינים

מערכת וואלה!

לפני ארבע שנים, בגיל 17 בלבד זכתה ג'יין פארק מאדינבורו שבסקוטלנד בהגרלת הלוטו המקומית. היא גרפה לכיסה מיליון ומאתיים אלף דולרים וחייה השתנו לבלי היכר. אבל נדמה שהיא לא מרוצה מהשינוי הזה: השבוע התראיינה פארק לכלי התקשורת בבריטניה וסיפרה כי היא שוקלת לתבוע את חברת קמלוט, שעורכת את ההגרלות בממלכה, בטענה שהכסף מהזכייה הרס לה את החיים.

למה היא מתכוונת? כשקנתה את הכרטיס הזוכה, התגוררה פארק עם אימה בדירה קטנה ועבדה במשרה אדמיניסטרטיבית זמנית בה הרוויחה 13 דולרים בלבד לשעה. אחרי שחשבון הבנק שלה התמלא במזומנים מהזכייה, היא נכנסה לסחרור, קנתה שני בתים, עברה ניתוח להגדלת חזה, קנתה רכב בשווי עשרות אלפי דולרים וגם רכשה חבר קטן - כלב צ'יוואוואה. אלא שתחושת הריגוש התחלפה במהרה בריקנות, דיכאון ולחץ שהחפצים לא הצליחו לרפא. החברים כבר לא הצליחו להתחבר אליה וחייה כפי שהכירה אותם - נעלמו. "הלוואי ולא היה לי כסף", אמרה פארק בריאיון, לאחר שהבינה כי תיקי לואי ויטון לא קונים אושר אמיתי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully