וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נערות ליווי ומלכת היופי: הנשים שמאחורי ברון הסמים אל צ'אפו

16.2.2017 / 10:14

חייו של ברון הסמים הנודע אל צ'אפו אפופי מסתורין, מלבד פמליית הנשים היפות שלו אותן לא נהג להסתיר. מנערות ליווי ועד מלכת היופי לשעבר - כולן נפלו בקסמו ו-2 אפילו מצאו את מותן בגללו

צילום: רויטרס, עריכה: גדי וינסטוק

בסרטון – תיעוד המעצר של אל צ'אפו

עם לוק הדני דה ויטו שלו, מי היה מאמין שלברוןן הסמים אל צ'אפו יהיה כזה מזל עם נשים, אבל כנראה שעוצמה, סמים, כסף וכמה חיסולים על הדרך הם תחליף ראוי לרומנטיקה וכמה ריבועים בבטן. ברון הסמים חואקין גוסמן – הלא הוא אל צ'אפו - קיים מערכות יחסים ושכב עם עשרות נשים, מנערות ליווי ועד פוליטיקאיות ושחקניות מצליחות, מהן גם הביא לעולם הרבה ילדים. ליתר דיוק, הוא אב ל-18 ילדים מ-7 נשים שונות.

מעט מאוד ידוע על הנשים שמאחורי ברון הסמים המקסיקני, שעמד בראש קרטל סינלואה, מגדולי קרטלי הסמים בעולם. מאחר שהוא הוסגר לארה"ב בחודש שעבר וצפוי לעמוד למשפט בגין אשמות חטיפה, הברחת סמים לארה"ב ורצח - נניח לו כרגע להתמודד עם הבעיות שלו ונעבור להתעסק בנשותיו הרבות, ונתחיל באשתו הנוכחית.

בעלת הכבוד היא מלכת היופי לשעבר, אמה קורונל, שלהם שני ילדים. השניים הכירו כשקורונל הייתה רק בת 18 וגוסמן היה בן 57, במסיבה בעיר הולדתו של צ'אפו שבמקסיקו. היא אפילו טסה לאחרונה לארה"ב כדי לפעול למען שחרורו.

עוד בנושא:

ריאיון שערך שון פן עם אל צ'אפו סייע בלכידתו
בנו של ברון הסמים המקסיקני "אל צ'אפו" נחטף על ידי קרטל מתחרה

עוד באותו נושא

אשתו הדוגמנית של ברון הסמים דורשת יותר זמן התייחדות בכלא

לכתבה המלאה

אלחנדרינה סלזר

לצ'אפו יש גם 3 ילדים מאשתו הראשונה, אלחנדרינה סלזר. השניים נישאו בשנת 1977 ומהר מאוד היא לקחה חלק פעיל באימפריית הסמים שלו. היא הייתה מעורבת בה עד כדי כך שב-2012 הרשויות בארה"ב הקפיאו את כל הנכסים שלה בארץ ואסרו על אנשים בארה"ב לעשות עמה עסקים.

אלחנדרינה סלזר. GettyImages
אלחנדרינה סלזר/GettyImages

רק 3 שנים אחרי שפגש את אלחנדרינה, גוסמן כבר פגש את אשתו השנייה – גריזלדה לופז פרז. השניים הביאו ביחד 4 ילדים, וכמו אלחנדרינה, גם היא ככל הנראה נכנסה לעסקי הסמים שלו, מאחר שנודע שהרשויות במקסיקו פשטו על הדירה שלה ב-2014.

גריזלדה לופז פרז. GettyImages
גריזלדה לופז פרז/GettyImages

בעוד שתי הנשים הראשונות של אל צ'אפו עדיין בחיים, לשתיים הבאות בתור היה פחות מזל. הבנקאית אסטלה פנה דחתה את חיזוריו של הברון אך הוא חטף ואנס אותה. מאוחר יותר פורסם שהיא התחתנה עם אל צ'אפו אך מאז נעלמו עקבותיה. מאוחר יותר הוא הכיר את "אהבת חייו" מאחורי סורג ובריח כשהתחיל לנהל רומן עם חברתו למעצר, זולמה הרננדז, כששניהם נכלאו בבית הכלא השמור היטב, פואנטה גרנדה. אולם, הרננדז הוצאה להורג באכזריות ע"י לוס סטאס, סינדיקט פשע מקסיקני, זמן קצר אחרי שהשתחררה מהכלא. הארגון סימן את מעשיו כשחרט לה על החזה והגב את האות Z.

אסטלה פנה. GettyImages
אסטלה פנה/GettyImages
זולמה הרננדז. GettyImages
זולמה הרננדז/GettyImages

גם היום, בעודו נשוי למלכת יופי לשעבר – זה לא היה מספיק עבורו. התקשורת המקומית דיווחה שהוא ניהל רומן נוסף עם הפוליטיקאית המקסיקנית לוסרו גואדלופה סנצ'ז לופז. על פי החשד, הוא בילה את השנה החדשה עם סגנית יו"ר הקונגרס בסינלואה, מקסיקו, ומאמינים שהוא אבי התינוק שלה. שוטרים פדרליים חקרו את לוסרו אחרי שזו ביקרה את אל צ'אפו בכלא לפני שהוא ברח שוב.

לוסרו גואדלופה סנצ'ז לופז. GettyImages
לוסרו גואדלופה סנצ'ז לופז/GettyImages

אחת הנשים המרשימות ביותר שהצליח אל צ'אפו ללכוד ברשתו היא השחקנית המקסיקנית המדהימה, קייט דל קסטיג'ו. השחקנית הלטינית זכתה באמונו ובלבו של צ'אפו, אם כי לא ברור לגמרי אם גם היא נפלה ברשתו. היא מצידה הכחישה כל קשר רומנטי עם צ'אפו, אך על פי ההודעות שהתפרסמו בעיתון מקסיקני, ואושרו עי הרשויות, צ'אפו נתן לה טלפון נייד סודי כדי שתוכל להסתמס איתו. ההודעות שהועברו ביניהם היו בעיקר פלרטטניות, וכללו גם כמה מסרים בהן חגגה השחקנית את בריחתו המי יודע כמה מהכלא.

קייט דל קסטיג'ו

קייט דל קסטיג'ו. GettyImages
ספק : GettyImages/GettyImages
  • עוד באותו נושא:
  • אל צ'אפו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully