וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האם מלכת הלימבו תצליח לעבור מתחת לרכב - עם מגשי משקאות מלאים?

15.2.2017 / 11:14

המחזיקה בשיא גינס ללימבו מסוגלת לעבור מתחת לרכב 4x4 כשהיא נושאת מגשי משקאות - ולא לגעת אפילו לשנייה אחת בקרקע. זה כזה נדיר שבשום דרך שנבחר לתאר את זה לא נצליח לקלוע לדבר האמיתי. עדיף שפשוט תראו בעצמכם

FACEBOOK

כעורכי המדור הביזארי ביותר בוואלה! News התרגלנו כבר לראות שיאי גינס יוצאי דופן, אך דבר כזה באמת שעוד לא ראינו. שמיקה צ'ארלס היא מלכת הלימבו הבלתי מעורערת המחזיקה בשיא העולם בלימבו הנמוך ביותר - וזה מפחיד אפילו לראות כמה נמוך היא יורדת, ולא על צורת ההתבטאות שלה אנחנו מדברים.

נערת הלימבו המוכשרת בת ה-23 מבאפלו, ניו יורק, שיתפה סרטון שלה ברשת שצבר יותר מ-25 מיליון(!!) צפיות, ובו היא עוברת בלימבו מתחת לרכב טיוטה 4x4 וכדי להוכיח יציבות - גם מחזיקה בשתי הידיים מגשי משקאות מלאים שנשארים בשלמותם עד שזו יוצאת מצדו השני של הרכב ונעמדת על רגליה - ללא שום עזרה עם הידיים או דחיפה קלה עם המרפק.

מלכת הלימבו. צילום מסך
עושה לימבו מתחת לרכב/צילום מסך

עוד ב"אסור לפספס"

עוד באותו נושא

כואב מדי לצפייה: בחור גמיש בטירוף עושה את הבלתי יאמן

לכתבה המלאה

שמיקה מחזיקה בשיא גינס של הלימבו הנמוך בעולם העומד כרגע על 8.5 אינץ' (כ-21.59 ס"מ), אולם זו לא הפעם הראשונה ששמה עולה לכותרות. מוקדם יותר השנה, סרטון נוסף שלה הפך לויראלי, אחרי שזו ביצעה לימבו מושלם מתחת לשורה של כסאות בשדה התעופה בעודה ממתינה לטיסה שלה. מטורפת!

תראו איך היא עושה את זה:

וזה כבר קלי קלות בשבילה:

כל ההישגים שלה

וגם לראיליטי היא הגיעה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully