וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החדשות בדקה | צפו: סוס שיצא משליטה התנגש ברכב בכביש מהיר בסין

14.2.2017 / 13:05

כל החדשות של היום בדקה אחת: מיכל רשף מגישה לכם מאולפן וואלה! NEWS את כל מה שצריך לדעת ב-60 שניות. צפו במהדורה שמתעדכנת כל הזמן

מערכת וואלה!

היועץ לביטחון לאומי בבית הלבן, מייקל פלין, התפטר הלילה מתפקידו. זאת על רקע הביקורת שספג על כך ששיקר בנוגע לפגישה שערך עם שגריר רוסיה במדינה בטרם נכנס לתפקיד.

16 שנות מאסר בפועל נגזרו היום על שתילה אבו-עאידה, תושבת כפר קאסם, שדקרה אישה בראש העין בשנה שעברה על רקע לאומני. היא הורשעה בניסיון רצח ותשלם פיצויים לאישה שדקרה.

שלושת הפצועים שנפגעו באורח קל באירוע קריסת המנוף בבת ים אתמול שוחררו הבוקר מבית החולים. מפעיל המנוף, שנפצע באורח קשה, עדיין מאושפז. האתר נסגר ליומיים, והחקירה נמשכת.

קריסת המנוף אירעה ברקע מחאתם של מנופאים על שינוי בתנאי העסקתם ושכרם הנמוך. לפני כשלושה שבועות הודיעו 240 מנופאים על התפטרותם. גורמים בענף הבנייה התריעו כי בעקבות ההתפטרות תתקיים החלפה של המנופאים במאות מנופאים ברישיון מזויף. מלבד ההתפטרות ההמונית, עשרות נוספים לקחו ימי חופשה ומחלה כחלק ממאבק העובדים להשגת תנאי עבודה טובים יותר.

אנחנו יודעים מה לעשות אם הרכב שלנו יוצא משליטה, אבל מה עושים עם סוס? רוכב בסין תועד במצלמות אבטחה בעיר נאנטונג, כשהוא חוצה חמישה נתיבים בכביש מהיר ומתנגש ברכב. הרוכב ספג כמה מכות יבשות, והסוס נמלט משם וטרם אותר.

תחזית מזג האוויר: היום יהיה גשום וקר בכל חלקי הארץ. מחר ירד שלג בהרי הצפון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully