וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החדשות בדקה: צפו במופע הרחפנים המרהיב ששבר את שיא גינס

13.2.2017 / 13:28

כל החדשות של היום בדקה אחת: מיכל רשף מגישה לכם מאולפן וואלה! NEWS את כל מה שצריך לדעת ב-60 שניות. צפו במהדורה שמתעדכנת כל הזמן

מערכת וואלה!

תנועת חמאס בחרה ביחיא סינוואר למנהיג שלה ברצועת עזה - כך דווח היום בכלי תקשורת פלסטינים. סינוואר, בן 55, שוחרר לפני כשש שנים מהכלא בישראל במסגרת עסקת שליט. מאז שחרורו, הוא הספיק לצבור עוצמה פוליטית בחמאס ונחשב כיום לאיש החזק ביותר ברצועה.

על אף שהוא אינו עומד בראש הזרוע הצבאית או בראשות המדינית - הוא למעשה החוליה המקשרת בין השתיים. הוא יחליף את אסמעיל הניה, שצפוי להיות ראש הלשכה המדינית של הארגון במקומו של חאלד משעל, שפורש מתפקידו.

2,945 תלונות הוגשו בשנה האחרונה למחלקה לחקירות שוטרים, ובכמעט מחצית מהמקרים פתחה מח"ש בבדיקה או בחקירה פלילית – כך עולה מהדוח השנתי של הארגון שפורסם היום. עוד עולה מהדוח כי בסופו של דבר, רק ב-110 מקרים הוגשו כתבי אישום פליליים.

נשיא המדינה ריבלין התייחס היום לחוק ההסדרה. "חשוב שלא נחוקק חוקים, במקומות שבהם אנחנו לא החלטנו לממש את ריבונותנו", אמר ריבלין בכנס ירושלים.

בסין נשבר שיא גינס למספר הרב ביותר של רחפנים שמשתתפים בהופעה, עם מופע מרהיב של אלף רחפנים לכבוד פסטיבל הפנסים השנתי. הרחפנים ציירו באוויר את מפת סין וצורות נוספות בשלל צבעים.

תחזית מזג האוויר: מחר יהיה גשום וקר בכל חלקי הארץ, בחרמון ירד שלג.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully