וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החדשות בדקה: תושבים פונו מבתיהם בקליפורניה, נתניהו ימריא לארה"ב

13.2.2017 / 10:48

כל החדשות של היום בדקה אחת: מיכל רשף מגישה לכם מאולפן וואלה! NEWS את כל מה שצריך לדעת ב-60 שניות. צפו במהדורה שמתעדכנת כל הזמן

מערכת וואלה!

יחידה ארצית של משטרת ישראל פשטה הבוקר (שני) על עיריית כפר סבא ועיכבה לחקירה 14 בני אדם, בהם בכירים בעירייה וגורמים נוספים בעלי אינטרסים כלכליים בעיר. המעוכבים חשודים בעבירות שוחד, קבלת דבר במרמה, מרמה, הפרת אמונים ועבירות נוספות.

הפשיטה על העירייה בוצעה בתום חקירה סמויה שלוותה על ידי היחידה הארצית לחקירות הונאה (יאח"ה) שביססה את החשדות, ובימים האחרונים הוחלט להפוך אותה לגלויה. במסגרת הפעילות הבוקר ביצעה המשטרה חיפושים בבתי החשודים, במשרדיהם ובזירות הרלוונטיות לחקירה. העצורים קשורים לתחום הנדל"ן והבנייה, כאשר במרכז החקירה שורה של עסקאות במעורבות העירייה, שבהן, על פי החשד, ניתנו אישורים מוגדלים בניגוד לחוק בתחום היתרי הבנייה.

הריאיון הבלעדי שהעניק השליח המיוחד מקטאר מוחמד אל-עמאדי, המתווך בין עזה לישראל, לוואלה! NEWS עורר סערה ברשות הפלסטינית. אמש פרסמה תנועת פתח הודעה רשמית שבה גינתה את דבריו של אל-עמאדי על כך שהרשות איננה מעוניינת לפתור את משבר האנרגיה ברצועה.

ראש הממשלה בנימין נתניהו ימריא היום לארצות הברית לקראת פגישתו עם הנשיא דונלד טראמפ. גורם מדיני בכיר אמר בשיחה עם וואלה! NEWS כי בירושלים מצפים מארצות הברית להחריף את הטון כלפי איראן.

עשרות אלפי תושבים המתגוררים בסמוך לסכר הגבוה ביותר בארצות הברית שנמצא בצפון קליפורניה נאלצו להתפנות מבתיהם מחשש לקריסתו בשל סדקים שהתגלו בו. הרשויות החלו בניקוז מי האגם, ועדיין לא ברור מתי יוכלו התושבים לחזור לבתיהם.

תחזית מזג האוויר: היום יוסיף להיות קר מהרגיל וגשום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully