וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

2 ברביות אנושיות בקרב עקוב מדם שאף קן לא יצליח לעצור

15.2.2017 / 8:38

קרב ברביות אימתני שנמשך כבר מעל לשנתיים על דפי הרשת עושה את דרכו לבית המשפט כשאחת מאשימה את השנייה בהעתקה בוטה ודורשת ממנה פיצויים בסך 85 אלף דולר

צילום מסך

בסרטון - הסכסוך ביניהן נמשך כבר יותר משנתיים

אל תתנו למראה התמים של ברבי להטעות אתכם. סכסוך רב שנים מגיע עכשיו אל כותלי בית המשפט, כשברבי אחת מאיימת להרוס לאחרת את הקריירה ודורשת פיצויים בסך 85 אלף דולר על העתקה בוטה. במרכז הפרשה עומדות שתי כוכבות פופ רוסיות חובבות ברבי, שיצאו למאבק משפטי לאחר שאחת טוענת שהשנייה לקחה קרדיט על חומרים שלה ללא אישור.

טטיאנה טוזובה בת ה-30 תובעת את קארינה ברבי, בת ה-28, אותה פגשנו לפני כחצי שנה כשיצאה להפגין בעירום מלא מול בניין הפרלמנט הרוסי על שינוי העיצוב של אתר הרשת החברתית הרוסית VKontakte. טטיאנה טוענת שקארינה העתיקה חלק מהשירים והתמונות שלה ושאם עד היום נהגה להעלים עין - זה נגמר. לדבריה, קארינה שלחה את השירים והתמונות למגזינים ולערוצי טלוויזיה תחת השם שלה, וכשגילתה על כוונתה של טטיאנה לתבוע אותה, היא פרסמה את התמונות גם באתרים המציעים שירותי זנות ושלחה לינקים לחבריה ומשפחתה של טטיאנה.

טטיאנה טוזובה

לשתי הדיוות שמגיעות ממוסקבה יש קריירות מצליחות בשירה ודוגמנות, כשאת התהילה הן חייבות לאחת והיחידה - ברבי, לה הן מנסות להידמות. טטיאנה החליטה שכדי לעצור את יריבתה, היא חייבת לסמוך על החוק, "כל מה שהיא עשתה זה למחוק את השם שלי ולשים את שלה", התלוננה טטיאנה, "אחרי שאמרתי לה שאני הולכת עם זה לבית המשפט, היא פרסמה את התמונות שלי באתרים של פרוצות ושלחה את הלינקים לחברים, למשפחה ולעוקבים שלי בניסיון להרוס לי את המוניטין".

קארינה ברבי הכחישה את הטענות ואיימה לזרוק ביצים על השופט שהסכים לקבל על עצמו את התיק שלה, אך לבסוף כלל לא הגיעה לדיון שנקבע בבית המשפט. נמשיך לעקוב, אלא מה?

עוד באותו נושא

אמא ל-4 הוציאה 245 אלף דולר על ניתוחים כדי להראות כמו בובת ברבי

לכתבה המלאה

ריטה סטראסנארץ', מנהלת הפורום "פריקים וסלבריטאים", אמרה שהיא עוקבת באדיקות אחר הסכסוך ביניהן ולוקחת את הצד של גב' טטיאנה. "לקארינה אין מוסר. נראה כאילו אין לה מטרות בחיים, כי עד שנות ה-20 לחייה היא לא השיגה כלום". לזכותה של קארינה (או שלא) ייאמר שבאוקטובר שעבר היא הציעה למכור את גופה ללילה אחד למרבה במחיר כדי לתרום את הכסף למטרת טיפול חיוני עבור מעריצה שלה, מריה יונינה, שסובלת מטרשת נפוצה.

טטיאנה טוענת שקארינה מעתיקה ממנה

מי תנצח בקרב הברביות הגדול?

הגרסה החסודה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully