וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החדשות בדקה | צפו: מה קורה לחדרי המלחים כשהספינה מיטלטלת?

12.2.2017 / 13:34

כל החדשות של היום בדקה אחת: מיכל רשף מגישה לכם מאולפן וואלה! NEWS את כל מה שצריך לדעת ב-60 שניות. צפו במהדורה שמתעדכנת כל הזמן

מערכת וואלה!

ראש הממשלה נתניהו התייחס הבוקר (ראשון) לפגישתו הצפויה עם נשיא ארצות הברית דונלד טראמפ. לדבריו, כי "אמנם המצב עכשיו יותר נוח, אבל לחשוב שאין שום מגבלות (עם טראמפ) עכשיו זו טעות". הדברים ככל הנראה כוונו לאוזניו של יו"ר הבית היהודי נפתלי בנט, שכתב אתמול בפייסבוק שלו כי על ראש הממשלה ונשיא ארצות הברית דונלד טראמפ לא להצהיר בהודעתם המשותפת על מחויבותם להקמת מדינה פלסטינית.

שרת התרבות מירי רגב ושר המדע והטכנולוגיה אופיר אקוניס הלכו בעקבותיו של נתניהו, ומוקדם יותר הבוקר שר התחבורה ישראל כץ, ותקפו את בנט. "איש לא ילמד את ראש הממשלה איך לנהל את המדינה", אמרה רגב. ואילו אקוניס הכריז: "בנט הוא יו"ר של מפלגה יריבה בתוך הימין. לא אני ולא חבריי בליכוד זקוקים להתוויית הדרך על ידי השר בנט. רוב הליכוד מתנגד אידיאולוגית להקמת מדינה פלסטינית", טען. "לא צריך להתייחס לכל ציוץ. זה רק מעצים אותם", אמר.

נשיא פרו לשעבר אלחנדרו טולדו, המבוקש בארצו לחקירה בגין חשד לשחיתות, נמצא בדרכו מארצות הברית לישראל - כך מסרו הבוקר גורמים ישראליים. לפרו אין הסכם הסגרה עם ישראל.

משפטו של בן חסין, הישראלי העצור במדינה ערבית עוינת, נדחה הבוקר בפעם האחרונה – כך טוען השר איוב קרא. השר קרא לארגון זק"א להעביר למשפחה את הכספים שנתרמו כדי לסייע בחילוצו.

הימאי אדוארד רקס נאנטס, אזרח הפיליפינים שעובד על ספינה שמעבירה סחורות, תיעד את התסכול שלו ושל חבריו כאשר ספינתם נקלעת לגלים גבוהים, והחפצים בחדר פשוט לא מחזיקים מעמד. ואתם חשבתם שהחדר שלכם מבולגן.

תחזית מזג האוויר: היום תחול התקררות ויהיה גשום בכל הארץ. שלג ירד בחרמון. מחר – דומה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully