וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תפסה את בעלה על חם עם המאהבת והוליכה אותה ערומה ברחוב

14.2.2017 / 10:55

האישה שתפסה את בעלה במיטה עם אישה אחרת, גזרה את שיערה, קרעה את בגדיה והובילה אותה ברחובות העיר עירומה כדי שכל השכנות יראו מה יקרה להן אם רק יעזו להתקרב לבעלה. כעת היא עשוייה להכנס לכלא

icon

בגיל המתאים לצפות בסרטון?

הצפייה בסרטון זה מיועדת למי שמלאו לו 18 שנים

צילום מסך

אישה תפסה את בעלה במיטה עם המאהבת שלו בת ה-20 ועשתה לה מצעד בושה סטייל סירסיי ברחובות קיובטאו שבסאו פאולו, ברזיל. האישה הזועמת הפשיטה את המאהבת, גזרה את שיערה בסכין גילוח ותפסה במה שנותר כדי להוליך אותה ברחובות העיר כשהיא עירומה כביום היוולדה. בניה של האישה הנבגדת וחבריהם צילמו את המאורע כשהם צורחים בקול כדי למשוך את תשומת לבם של השכנים הרדומים.

על פי הדיווחים בתקשורת המקומית, האישה, ששמה אינו ידוע, עקבה אחר בעלה לדירה של חבר וכשנכנסה פנימה מצאה אותו במיטה עם המאהבת. אחרי שזו שחררה אותה, הבעל אסף אותה מהרחוב והחזיר לה את בגדיה. את הקטע פרסמה המשפחה ברשת כדי להראות לעולם מה יעלה בגורל מי שיעז להתעסק איתם, רק שהגולשים לא אהבו את מה שראו ומיהרו לפנות למשטרה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הביכה את המאהבת כשגררה אותה ברחובות העיר בעירום/מערכת וואלה!, צילום מסך

עוד בנושא:

עוד באותו נושא

המאהבת הקטינה הגיעה לחתונה בהריון והבריחה את החתן והכלה

לכתבה המלאה

האישה פרסמה בתגובה: "אני לא שמה קצוץ על מה שאחרים חושבים. אני אראה לכם איך צריכים להתנהג עם מאהבות של גברים נשואים. בדיוק תפסתי את ה**נה הזאת עם בעלי, הגרוש שלי מהיום". המשטרה פתחה בחקירה כדי למצוא את הקורבן, אולם לא הזדקו להרבה זמן כיוון שמאוחר יותר אחותה לקחה אותה לתחנת המשטרה כדי למסור עדות.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
האישה תפסה את בעלה עם המאהבת/מערכת וואלה!, צילום מסך

המאהבת סיפרה לשוטרים שהגבר טען שהוא רווק ושלא הייתה מתקרבת אליו אילו ידעה שהוא נשוי. עוד סיפרה שהשניים נמצאים במערכת יחסים מזה חמישה חודשים. האישה הנבגדת נעצרה ע"י המשטרה וצפויה להתמודד מול עונש מאסר של עד 10 שנים אם תמצא אשמה. היא נעצרה בחשד לאיומים, פגיעה גופנית, השמצה, אלימות נגד נשים ועינוי, וכרגע נמצאת תחת חקירה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
האישה תפסה את המאהבת וגזרה את שערה בסכין גילוח/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ברשת זעמו על האישה שהתאכזרה למאהבת/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully