וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בפגישתו הראשונה עם טראמפ: יאיר נתניהו יצטרף לנסיעת רה"מ לארה"ב

10.2.2017 / 10:00

בנו של ראש הממשלה, ששוהה בחופשה פרטית בארה"ב, צפוי להצטרף להוריו עם הגעתם לביקור בוושינגטון בשבוע הבא. הוא אף עשוי להשתתף בחלק מן האירועים המתוכננים עם הנשיא החדש. גורם מדיני בכיר: "אנשי טראמפ מתכוונים להעניק לזוג נתניהו תחושה חמה"

צילום: לע"מ, עריכה: אוהד פיטר

(נתניהו מברך את טראמפ לאחר היבחרו לנשיא, בנובמבר)

יאיר נתניהו, בנו של ראש הממשלה בנימין נתניהו, צפוי להצטרף לביקורו של אביו בארצות ברית בשבוע הבא – כך נודע היום (שישי) לוואלה! NEWS. נתניהו יצא ביום שני לוושינגטון לפגישה ראשונה עם נשיא ארצות הברית, דונלד טראמפ, וכרגיל צפויה להצטרף אליו רעייתו שרה. לטענת מקורות המעורים בפרטים, גם יאיר יצטרף לביקור, ואולי אף עשוי להשתתף בחלק מהאירועים המתוכננים עם הנשיא החדש.

ראש הממשלה ורעייתו יצאו ביום שני הקרוב לביקור בן שלושה ימים בוושינגטון, שבשיאו הפגישה הראשונה עם הנשיא טראמפ ביום רביעי. נתניהו וחלק מפמלייתו ישובו להתארח במעון האירוח הרשמי של הנשיא, בלייר האוס, ממול הבית הלבן, לאחר שבשנים האחרונות לאור המתיחות עם ממשל אובמה נתניהו ישן בדרך כלל בבתי מלון בעיר. כעת, ממשל טראמפ חידש את המסורת. לטענת גורם מדיני בכיר, אנשיו של טראמפ מתכוונים "לצאת מגדרם כדי להעניק לבני הזוג נתניהו תחושה חמה".

לוואלה! NEWS נודע כי יאיר נתניהו שוהה בימים אלה בארצות הברית במסגרת חופשה פרטית, וכי הוא יצטרף להוריו לביקור בוושינגטון עם הגעתם. דובר המשפחה, ניר חפץ, אישר את הפרטים והוסיף כי נתניהו יגיע עצמאית לוושינגטון ושהנסיעה ממומנת "על חשבונו הפרטי".

עוד בוואלה! NEWS:
בית משפט פדרלי דחה את ערעור הממשל על צווי ההגירה
צה"ל פשט על בית המחבל: משפחתו תוחקרה ונשללו היתרים
נתניהו לחוקרים: שילמתי על הסיגרים במזומן שנתן קרוב משפחה

המועמד הרפובליקני לנשיאות דונלד טראמפ וראש הממשלה בנימין נתניהו במהלך פגישתם בבניין טראמפ בניו יורק, ספטמבר 2016. לשכת העיתונות הממשלתית
נתניהו וטראמפ, בפגישתם בספטמבר בעצרת האו"ם בניו יורק/לשכת העיתונות הממשלתית

זו לא הפעם הראשונה שנתניהו הבן מצטרף לאביו לנסיעות מדיניות. הוא נוהג ללוות אותו מפעם לפעם בביקוריו בארצות הברית ובנסיעות לעצרת האו"ם. יאיר נתניהו, בן 26, בדומה לבתו של טראמפ, איוונקה, נחשב בשנים האחרונות כמי שממלא תפקיד בעל השפעה בסביבתו הפוליטית של אביו.

אחרי בחירתו של טראמפ לבית הלבן, נתניהו הבן, שנחשב לנצי וימני יותר מאביו בעמדותיו, הביע שביעות רצון מחילופי הממשל. "ברכות לנשיא טראמפ, ביי ביי אובמה", כתב בעבר בפייסבוק.

קייט הדסון, שרה נתניהו, בנימין נתניהו, יאיר נתניהו. אבי אוחיון לע"מ, לשכת העיתונות הממשלתית
בני הזוג נתניהו ויאיר בפגישה עם ארנון מילצ'ן והשחקנית קייט הדסון, בחודש שעבר/לשכת העיתונות הממשלתית, אבי אוחיון לע"מ

בחודש שעבר נחקר נתניהו הבן במשרדי יחידת להב 433 של המשטרה במסגרת פרשת המתנות, שבמסגרתה עולה החשד כי איש העסקים ארנון מילצ'ן העניק לראש הממשלה ולרעייתו טובות הנאה בשווי מאות אלפי שקלים במשך שנים ארוכות. במסגרת חקירת תיק 1000 בוחנת המשטרה את הקשר בין יאיר נתניהו למיליארדר האוסטרלי ג'יימס פאקר, שלפי דיווחים בכלי התקשורת אירח אותו בדירתו ומימן לו חופשות ובילויים בהזדמנויות שונות. בחודש האחרון עלתה ביקורת נוספת כלפי ראש הממשלה הנוגעת לבנו יאיר, בעקבות החלטת משרד ראש הממשלה החליט לגייס שני נהגים ומאבטחים צמודים שילוו את בניו של ראש הממשלה בסופי שבוע וחגים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully