וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: ראש המודיעין הפלסטיני נפגש עם גורמי ביטחון בארה"ב

10.2.2017 / 0:20

גורם המעורה בפרטים מסר כי מאג'ד פרג' קיים סדרת פגישות עם גורמי ביטחון ומודיעין בוושינגטון. אלו המגעים הראשונים בין ממשל טראמפ לרמאללה והם התקיימו ברקע דיווחים שהממשל לא מעוניין למסד את הקשר עם הרשות בשלב זה

עריכה: שניר דבוש

ראש המודיעין הפלסטיני, מאג'ד פרג', נפגש עם גורמי ביטחון בכירים בבית הלבן - כך מסר אמש (חמישי) גורם המעורה בפרטים. לדברי הגורם, ששמר על עילום שם, הפגישות בין פרג' לגורמי ביטחון ומודיעין אמריקניים התקיימו ביומיים האחרונים. הרשות הפלסטינית לא הצליחה עד כה ליצור קשר עם הנשיא טראמפ והיא חוששת שהיא תידחק הצדה ברקע הפגישה הקרובה שלו עם ראש הממשלה בנימין נתניהו בבית הלבן.

ביום ראשון האחרון פורסם בוואלה! NEWS מפי מקורות פלסטיניים על פגישה בין ג'ייסון גרינבלט, יועץ בכיר של טראמפ, לשלושה אנשי עסקים פלסטינים, המקורבים ליו"ר הרשות אבו מאזן אך אינם נציגים רשמיים של הרשות. בפגישה אמרו כי הם מאמינים שכלכלה פלסטינית חזקה היא תנאי הכרחי למימוש פתרון שתי מדינות לשני עמים.

גרינבלט הבהיר להם שאין לממשל כוונה למסד קשר עם הרשות בשלב זה, בטרם נפגש טראמפ עם נתניהו. עם זאת, המועצה לביטחון לאומי הכחישה כי גרינבלט אמר את הדברים במהלך הפגישה.

(עדכון ראשון: 21:50)

לקריאה נוספת בנושא
ארה"ב מאשרת: גורם בבית הלבן נפגש עם אנשי עסקים פלסטינים
גורמים פלסטיניים: "יועצו של טראמפ הבהיר שלא ינהל כרגע מגעים עם הרשות"
טראמפ נפגש עם מלך ירדן: "נגביר מאמצים בסכסוך הישראלי-פלסטיני"

יו"ר הרשות הפלסטינית אבו מאזן, ינואר 2017. רויטרס
לא רוצים להישאר מאחור. יו"ר הרשות אבו מאזן/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully