וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עד ראייה לפיגוע בפתח תקווה: "המחבל ניסה לירות - ונתקל במעצור בנשק"

בעל חנות הסמוכה לזירת הירי סיפר כי החשוד הוא "נכנס פתאום עם נשק". לאחר שנתקל במעצור זרק את הנשק ואחז במברג. עוברי אורח ניסו להשתלט עליו ואחד מהם נדקר. שישה נפצעו קל, שתיים לקו בחרדה

צילום מד"א, עריכה יוסי אלטר

המחבל שביצע את הפיגוע היום (חמישי) בפתח תקווה נכנס לחנות סמוכה לזירה וניסה לירות בנוכחים, אך נתקל במעצור בנשק – כך סיפר ליאון איטקין, בעל החנות. איטקין, בעל חנות לכלי תפירה ברחוב ברקוביץ', סיפר כי "עמדתי בחנות כשפתאום נכנס המחבל עם נשק. הוא ניסה לירות אבל היה לו מעצור". לדבריו, בשלב הזה הוא זרק את הנשק ואחז במברג. אנשים ניסו להשתלט עליו והוא דקר את אחד מהם. "אני ברחתי מיד מהחנות", אמר.

בפיגוע הירי והדקירה המשולב נפצעו שישה באורח קל ועוד שתיים לקו בחרדה. שניים מהפצועים, גבר ואישה כבני 50, תושבי העיר, נפצעו מירי מכלי רכב חולף ברחוב הברון הירש, סמוך לשוק העירוני.

עוד בוואלה! NEWS:
חסימות כבישים ועצורים: מאות חרדים הפגינו ברחבי הארץ נגד גיוס
המשטרה על פרשת השחיתות בעיריית צפת: "מערכת יחסים של שוחד"
ישראל תשווק מל"טים להודו - על אף שהיא אינה תחת הפיקוח הנדרש

רחוב ברקוביץ' 4 בו נתפס מחבל שביצע פיגוע ירי ברחוב הברון הירש בפתח תקווה, 9 בפברואר 2017. ראובן קסטרו
"ברחתי מיד מהחנות". החנות שאליה נכנס המחבל, היום/ראובן קסטרו

כוחות של משטרת פתח תקווה השתלטו על המחבל ועצרו אותו, ובמהלך ההשתלטות נפגעה אישה נוספת כבת 30 מרסיסים ומצבה בינוני. חשוד נוסף נעצר בזירה ונבדק אם הוא קשור לפיגוע. צוותים של מגן דוד אדום שהוזעקו לזירה העניקו טיפול רפואי לפצועים במקום ופינו אותם לבית החולים בילינסון בעיר. אדם נוסף שנפצע קל פונה לבית החולים, אולם טרם התברר אופי פציעותיו.

ממשטרת מרחב השרון נמסר כי מדובר בפיגוע טרור, שבוצע על ידי חמוש בכלי ירי ובסכין. "המפגע נתפס, בעוד הנשק איתו ביצע הירי ברשותו", נמסר. מעדויות שנאספו במשטרה נמסר כי המחבל פתח באש לעבר אוטובוס בכניסה לשוק, ומיד אחר כך החל לרוץ לכיוון רחוב ברקוביץ' הסמוך. הוא נכנס לחנות סמוכה, ותוך כדי מאבק עם עוברי אורח דקר את אחד מהם.

נשיא המדינה ראובן ריבלין כתב הערב בפייסבוק כי "תושייתם ואומץ ליבם של אזרחי ישראל מנעו שוב פיגוע כבד היום בפתח תקווה. לצד כוחות הביטחון העושים לילות כימים כדי לאפשר לנו שגרת חיים, הערבות ההדדית בתוכנו הייתה ותהיה חלק מסוד כוחנו. תפילה להחלמה מהירה שלוחה לפצועים".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
רחוב ברקוביץ' 4 בו נתפס מחבל שביצע פיגוע ירי ברחוב הברון הירש בפתח תקווה, 9 בפברואר 2017. ראובן קסטרו
שוטרים בחנות לאחר הפיגוע/ראובן קסטרו

עזריה כהן, חובש רפואת חירום במד"א, הוסיף כי "ראיתי אנשים רצים לכיוון בריחתו של המחבל. ביחד עם כונני מד"א נוספים רכובים על אופנוע דלקנו אחריו לכיוון רחוב חובבי ציון פינת ברקוביץ', ובכניסה לאחת החנויות ראינו גבר כבן 40 בהכרה מלאה. הוא התהלך, כשהוא פצוע בצוואר". לדברי כהן, "הוא סיפר שהוא נדקר כשניסה ללכוד את המחבל. הענקנו לו טיפול רפואי ראשוני מהיר בשטח שכלל עצירת דימום ופינינו אותו לבית החולים".

אלון ריזקאן, חובש בכיר במד"א, סיפר: "כשהגעתי במקום הייתה המולה גדולה. ראיתי אישה כבת 30 יושבת על כיסא בכניסה לחנות, כשהיא פצועה מירי בגפיים. היא הייתה בהכרה מלאה". לדבריו, "במרחק של כעשרה מטרים ממנה ראיתי גבר ואישה בשנות ה-50 לחייהם, כשהם עמדו עם פציעות בגפיים התחתונות. הענקנו להם טיפול רפואי ראשוני בשטח ופינינו אותם במהירות לבית חולים כשהם במצב יציב".

רחוב ברקוביץ' 4 בו נתפס מחבל שביצע פיגוע ירי ברחוב הברון הירש בפתח תקווה, 9 בפברואר 2017. ראובן קסטרו
זירת הפיגוע ברחוב ברקוביץ' היום/ראובן קסטרו
זירת אירוע ירי ברחוב הברון הירש בפתח תקווה, 9 בפברואר 2017. ראובן קסטרו
זירת הפיגוע ברחוב הברון בפתח תקווה, היום/ראובן קסטרו
זירת אירוע ירי ברחוב הברון הירש בפתח תקווה, 9 בפברואר 2017. ראובן קסטרו
זירת הפיגוע ברחוב הברון בפתח תקווה, היום/ראובן קסטרו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully