וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סיפור בדקה: סיפורו המדהים של הקנדי שנעלם לפני שנים ואותר בברזיל

9.2.2017 / 13:58

חמש שנים אחרי שנעלם מביתו שבקנדה אותר אנטון פיליפה בברזיל, מוזנח, יחף וללא תעודות. את הסיפור על המסע שעבר ברגל, אתם לא רוצים לפספס. סיפור בדקה - הסיפורים הכי מעניינים

מערכת וואלה!

אנטון פיליפה, עובד בארגוני סיוע הומניטרי בן 34 שככל הנראה סובל מסכיזופרניה, נעלם מביתו שבוונקובר, קנדה, לפני חמש שנים. בני משפחתו עשו הכול כדי למצוא אותו, אך לשווא. הם כמעט ויתרו על החיפושים, כשלפני חודשיים הם קיבלו שיחת טלפון מפתיעה. שוטרת בברזיל נתקלה בפיליפה, כשהוא הולך ברחוב יחף, ובבגדים מוזנחים.

לפיליפה לא היו כל מסמכים מזהים, ובסיוע של כמה שגרירויות ברחבי העולם, הצליחו הרשויות לאתר את בני משפחתו, והם טסו מיד לברזיל כדי לפגוש אותו. החוויה שהוא עבר בחמש השנים האלה היא מדהימה: מסתבר, שהוא צעד ברגל מרחק של 10,500 קילומטרים, לאורך שתי יבשות, רק עם הבגדים שעל גופו וללא דרכון או כסף, והכול כדי להגיע לספריה הלאומית של בואנוס איירס משום מה.

כשהגיע לשם, לא נתנו לו להיכנס אז הוא פשוט המשיך לברזיל. בדרך הוא אכל מפירות עצים, קיבץ נדבות וחיטט בפחים. הוא גם חצה את יערות האמזונס, נשדד בדרך וגם נתקל בחיות טרף. בריאיון לרשת BBC הוא אמר אחרי שובו לקנדה: "אני יודע שיש לי מזל שאני בחיים". בהחלט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully