וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החדשות בדקה | צפו: שריפה בחנות זיקוקים בסין גרמה לפיצוץ הבניין

9.2.2017 / 14:29

כל החדשות של היום בדקה אחת: מיכל רשף מגישה לכם מאולפן וואלה! NEWS את כל מה שצריך לדעת ב-60 שניות. צפו במהדורה שמתעדכנת כל הזמן

מערכת וואלה!

פרסום ראשון: במשטרה בוחנים אפשרות להחרמת הטלפונים הניידים של נהגים שמדברים בהם בזמן נהיגה. בשנים האחרונות נרשמה עלייה חדה במספר תאונות הדרכים שנגרמו כתוצאה מהיסח הדעת של נהגים, בחלק ניכר מהמקרים בשל שימוש בטלפון. הבעיה חמורה במיוחד בקרב נהגים מקצועיים, נהגי משאיות ונהגי אוטובוסים, שמעורבותם בתאונות דרכים עלתה באופן משמעותי בשנים האחרונות. תוצאות התאונות שבהן מעורבים אוטובוסים ומשאיות היו קשות יותר מתאונות במעורבות של כלי רכב פרטיים ובמקרים רבים הן היו קטלניות.

ההפגנות של "הפלג הירושלמי" במגזר החרדי נגד הגיוס לצה"ל צפויות להתחדש היום (חמישי) אחר הצהריים במוקדים שונים ברחבי הארץ. זאת, בעקבות המשך מעצרו של בן ישיבה שערק מהשירות.

נשיא ארצות הברית דונלד טראמפ שלח אמש מכתב למקבילו הסיני שי ג'ינפינג, שעמו לא שוחח ישירות מאז כניסתו לבית הלבן. במכתב הביע טראמפ תקווה לכונן עמו יחסים טובים.

בסין אדם אחד נעצר בחשד להצתה של חנות למכירת זיקוקי די-נור. בסרטון ממצלמות אבטחה נראית החנות מתחילה להתקלח כששניים מעובדיה בתוכה. הם הצליחו להימלט, אולם השריפה גרמה לפיצוץ גדול, והבניין נשרף כליל.

תחזית מזג האוויר: היום תחול התקררות וייתכנו גשמים מקומיים. מחר - התחממות קלה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully