וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מבוכה לפרקליטות: בוטל החמור מבין שני אישומי האונס נגד קסטיאל

9.2.2017 / 13:20

פרקליטיו של יזם הנדל"ן המואשם בעבירות מין בחמש נשים, הוכיחו כי חלה התיישנות על האישום המרכזי - אונס של עמיתה לעבודה לאחר מסיבת פורים. נגד קסטיאל עומד אישום אונס נוסף ושורה של ניסיונות אונס

צילום: אבי כהן. עריכה: ורד לידני

(הגשת כתב האישום נגד קסטיאל, דצמבר)

הפרקליטות חזרה בה היום (חמישי) מאישום האונס החמור ביותר נגד יזם הנדל"ן אלון קסטיאל, לאחר שפרקליטיו, רועי בלכר ומיטל דנינו, הוכיחו כי חלה התיישנות על המקרה. מלבד האישום שהתבטל, נגד קסטיאל עומד אישום אונס נוסף ושורה של אישומים בגין ניסיונות אונס ועבירות מין.

ביטול האישום מגיע לאחר פנייתם של עורכי דינו לפרקליטות, ולפיה לא ייתכן שאנס את הקולגה שלו ב-2007 לאחר מסיבת פורים, מאחר שסיים להיות מועסק בחברה ב-2006. לאחר עשור, חלה התיישנות על עבירת אונס. הסנגורים פנו עם הטענה לפרקליטות מחוז תל אביב, שהחזירה להשלמת חקירה את התיק.

לפי כתב האישום, "לאחר שהשניים שתו משקאות אלכוהוליים במסיבה, הציע קסטיאל למתלוננת לעזוב את המסיבה, אך היא ביקשה להישאר. זמן קצר לאחר מכן, היא חשה חולשה וערפול חושים. קסטיאל נאשם כי הסיעה אותה לבית הוריו ברמת השרון, וכאשר היא במצב המונע ממנה לתת הסכמה חופשית, בעל אותה שלא בהסכמתה, למרות שבכתה ולמרות התנגדותה". קסטיאל אישר בגרסתו כי השניים שכבו אלא שלטענתו הוא עשה זאת בהסכמתה. בעימות ביניהם היא הטיחה בו כי התנגדה לבעילתה על ידו ובכתה מאוד. חברתה הצעירה של המתלוננת שבילתה עמה במסיבה תיארה את מצבה הנפשי הקשה והנסער שלה ביום שלאחר האונס.

עוד בנושא:
בבית ההורים ובמועדונים - עם אלכוהול: אלון קסטיאל מואשם באונס ועבירות מין
פרשת קסטיאל: איש תקשורת לשעבר חשוד בשיבוש הליכי חקירה
"צפה בו לוקח נשים שיכורות": נעצר מקורב לקסטיאל בחשד לאי-מניעת פשע

דיון במעצרו של אלון קסטיאל המואשם באונס והטרדה מינית בבית המשפט המחוזי בתל אביב, 6 בפברואר 2017. מגד גוזני
קסטיאל בבית המשפט, השבוע/מגד גוזני

אישום האונס השני מתייחס לאירוע נוסף מאותה השנה, אז אנס קסטיאל לכאורה אישה שהגיעה למועדון שהיה בבעלותו. על פי כתב האישום, הוא הזמין אותה ואת חבריה לשתות אלכוהול על חשבונו, ואחר כך הוביל את המתלוננת לחדר אחורי, שם אנס אותה למרות שאמרה לו כי אינה מעוניינת בו וכי יש לה חבר. הוא חדל והרפה ממנה רק לאחר שבן זוגה התקשר לטלפון הנייד שלה.

על פי האישום השלישי, קסטיאל ניסה לאנוס ידידה שלו בשנת 2013, לאחר בילוי משותף במועדון "הרדיו". הנאשם שב לביתה של המתלוננת, ונשכב במיטתה למרות שהורתה לו לישון על הספה. במהלך הלילה, על פי כתב האישום, הוא ניסה לאנוס אותה פעמים רבות. כמה חודשים לאחר מכן הזמין קסטיאל את אותה המתלוננת ללון בבית הוריו לאחר בילוי משותף, וניסה לאנוס אותה כמה פעמים במהלך הלילה, בחדר שבו לנה אישה נוספת.

עו"ד מיטל דנינו, פרקליטתו של אלון קסטיאל. ניב אהרונסון
הצליחו להוכיח התיישנות. עו"ד מיטל דנינו המייצגת את קסטיאל/ניב אהרונסון

במקרה נוסף המתואר בכתב האישום, קסטיאל ניסה לנשק אישה שפגש במועדון "הבוטלג", אולם זו אמרה לי כי היא לא מעוניינת. על פי כתב האישום, קסטיאל הזמין עבורה משקה, ולאחריו היא חשה ברע, הקיאה והתעלפה בשירותים. למרות שביקשה להזעיק ידיד שלה, קסטיאל גרר אותה, על פי כתב האישום, יחד עם אדם נוסף אל מחוץ למועדון והסיע אותה לבית הוריה – שם ניסה לאנוס אותה וביצע בה מעשה מגונה ללא הסכמתה, ולמרות שהביעה התנגדות.

סעיף האישום החמישי מתאר מקרה משנת 2010, אז קסטיאל היה עם המתלוננת במועדון "הבלוק". השניים הסיעו מבלה נוספת לביתה, ולאחר שזו ירדה מהמכונית, המתלוננת עברה למושב הקדמי, ואז אחז בה לכאורה קסטיאל וניסה בכוח לנשקה בפניה ובצווארה למרות שהבהירה לו שאינה מעוניינת. רק לאחר שהנוסעת הנוספת שבה לרכב, שחרר הנאשם את אחיזתו והמתלוננת יצאה מהרכב.

במקרה האחרון המתואר בכתב האישום, מחודש פברואר 2015, קסטיאל והמתלוננת עמדו ליד הבר במועדון הבלוק, והוא הזמין אותה לשתות משקה אלכוהולי על חשבונו. במהלך השיחה בין השניים, הניח קסטיאל, על פי כתב האישום, את ידו על חזה שלא בהסכמתה. המתלוננת הדפה אותו והתרחקה ממנו. לאחר זמן קצר שבה לבר כדי להתעמת איתו על מעשיו, ובתגובה, כך על פי כתב האישום, שלח קסטיאל שוב את ידו והניח אותה על חזה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully