וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החדשות בדקה | צפו: נהג אוטובוס עצר גנב בדרך מקורית

9.2.2017 / 11:00

כל החדשות של היום בדקה אחת: מיכל רשף מגישה לכם מאולפן וואלה! NEWS את כל מה שצריך לדעת ב-60 שניות. צפו במהדורה שמתעדכנת כל הזמן

מערכת וואלה!

ארגון דאעש בחצי האי סיני קיבל הבוקר אחריות על ירי הרקטות אמש לעבר אילת. בתוך כך, כלי תקשורת פלסטינים מדווחים כי שני פלסטינים נהרגו וחמישה נפצעו בתקיפות צה"ל בגבול עזה-סיני.

ועדת המשנה להתיישבות במועצת התכנון העליונה במנהל האזרחי אישרה אמש את קידומן של 14 תכניות הכוללות 1,380 יחידות דיור ברחבי הגדה. בין התכניות שאושרו, גם הקמת השכונה החדשה בשבות רחל שהייתה מיועדת למפוני עמונה.

אף שהתושבים הודיעו כי הם לא מוכנים לעבור לשם, התוכנית הושלמה והגיעה כמעט לישורת האחרונה. מתוך 1,380 היחידות שהובאו לאישור קידום, אישרה הוועדה 1,162 יחידות דיור.

לאור העובדה שלא כל השכונה נמצאת בתחום השיפוט של ההתנחלות שילה, אישורה הסופי של התוכנית, הכוללת 98 יחידות דיור, הותנה בתיקון תחום השיפוט שיכלול גם את השטח שעליה מתוכננת השכונה. ברגע שתחום השיפוט יתוקן, יוכלו לצאת בפועל לעבודה.

הסנאט האמריקני אישר הלילה את מינויו של ג'ף סשנז לתפקיד שר המשפטים. בתוך כך, כינה הלילה המועמד לבית המשפט העליון, ניל גורסץ' את דבריו של הנשיא טראמפ על מערכת המשפט "מייאשים".

נהג אוטובוס בעל תושייה מקולומביה הצליח לעצור גנב שניסה לחטוף טלפון נייד מאחת הנוסעות. הנהג סגר את דלתות האוטובוס על הגנב, ונסע לתחנת המשטרה הקרובה.

תחזית מזג האוויר: היום תחול ירידה במידות החום וייתכנו גשמים מקומיים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully