וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כיפת ברזל יירטה מטח שנורה מסיני לאילת; רקטה אחת נפלה בשטח פתוח

ארבע רקטות נורו לעבר העיר הדרומית, ומערכת כיפת ברזל יירטה שלוש מהן בהצלחה. ארבעה בני אדם לקו בחרדה ופונו לביה"ח. משרד הבריאות בעזה דיווח כי שני פלסטינים נהרגו וחמישה נפצעו בתקיפה של צה"ל. שלוחת דאעש בסיני קיבלה אחריות על הירי

דנה ירקצי, באמצעות סמאטרפון של וואווי - Huawei

מטח רקטות נורה אמש (רביעי) מחצי האי סיני לעבר אילת. מערכת כיפת ברזל יירטה שלוש רקטות, ורקטה רביעית נפלה בשטח פתוח. ארבעה בני אדם שלקו בחרדה פונו לבית החולים לקבלת טיפול רפואי, ועד כה לא דווח על נזק לרכוש. טרם היירוטים והנפילה נשמעה אזעקה בעיר הדרומית ובקיבוץ אילות הסמוך, ותושבים דיווחו על שמיעת שני פיצוצים חזקים. שרידי יירוטים אותרו בבריכה במלון "ספורט קלאב" .

שלוחת ארגון "המדינה האסלאמית" (דאעש) בחצי האי סיני קיבלה אחריות על ירי הרקטות. משרד הבריאות בעזה מסר הלילה כי שני פלסטינים נהרגו וחמישה נפצעו הלילה בתקיפות בגבול עזה-סיני – כך דיווחו כלי תקשורת פלסטיניים. על פי הדיווחים, התקיפות נערכו על ידי חיל האוויר הישראלי. על פי אחד הדיווחים, ההרוגים שהו במנהרה בזמן הפגיעה.

"היתה אזעקה, ואז שמענו פיצוץ חזק מאוד", אמר אילן, תושב אילת, לוואלה! NEWS. תום, שהגיע לנפוש בעיר, הוסיף: "לא שמעו את האזעקה אבל שמענו את הפיצוצים. מי שהסב את תשומת לבנו היו המאבטחים. קיבלנו טלפונים מקרובי משפחה ששאלו אותנו מה קרה בעיר. לרגע זה היה מפחיד, כולם רצו בהיסטריה".

עוד בוואלה! NEWS:
מסתמן: בימים הקרובים בדיקת "פרשת הצוללות" תהפוך לחקירה
20 שנה אחרי - רוצח הנערות בנהריים ישתחרר: "מגיע לו להירקב בכלא"
כשנתניהו פגש את צ'אק נוריס: "ישראל חזקה - אך כעת היא בלתי מנוצחת"

שרידי יירוטים של כיפת ברזל באילת בבריכה במלון, 8 בפברואר. מדברים תקשורת, אתר רשמי
שרידי היירוט בבריכה במלון "ספורט קלאב", אמש/אתר רשמי, מדברים תקשורת

"ראינו יירוטים בשמיים ואנשי הביטחון קראו לכולם להיכנס למרחב המוגן", סיפר אוהד בן חיון, מנהל פאב ה"מאנקיז" בעיר. "עכשיו אנחנו מחכים כדי לראות שהכול נרגע. עוד מעט נמשיך ונראה מה קורה".

חובשת רפואת חירום במד"א, טיראן טרבלסי, שטיפלה בנפגעי החרדה, סיפרה: "שמענו אזעקה בעיר ומיד אחריה מספר רעשים חזקים. כעבור כדקה התקבלה במוקד מד"א קריאה על שתי נפגעות חרדה שנמצאות במלון במרכז העיר. הגענו במהירות למקום ואיתרנו שתי נשים כבנות 36 בהכרה מלאה כשהן נסערות וסובלות מחרדה. תוך כדי שאנחנו מעניקים להן טיפול רפואי ומרגיעים אותן פינינו אותן לביץ החולים יוספטל".

בעקבות הירי שוחח אלוף פיקוד דרום אייל זמיר עם ראש עיריית אילת מאיר יצחק הלוי, ועדכן אותו במתרחש. לאחר קיום הערכת מצב בצה"ל הוחלט על חזרה מלאה לשגרה וכי אין הנחיה מיוחדת לתושבים, כך שהלימודים בעיר יתקיימו היום כרגיל. בצה"ל מוסיפים לעמוד בקשר עם גורמי הביטחון המצריים, במטרה לאתר את הארגון שעומד מאחורי הירי לאילת, כאשר יש להניח כי גם המצרים פועלים במטרה למגר את הטרור המופעל באזור חצי האי סיני.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס
שרידי יירוטים של כיפת ברזל באילת בבריכה במלון, 8 בפברואר. מדברים תקשורת, אתר רשמי
רסיס של טילי היירוט בבריכת המלון באילת/אתר רשמי, מדברים תקשורת

מוקדם יותר אתמול, פגז טנק שנורה מסוריה נפל בשטח פתוח בצפון רמת הגולן. לפני הנפילה לא הופעלה אזעקה, והדי פיצוץ נשמעו במרחב. אין נפגעים ולא נגרם נזק. ככל הנראה מדובר בזליגת ירי ממלחמת האזרחים בסוריה. בתגובה לירי תקף צה"ל מטרה אחת השייכת למשטר אסד בצפון רמת הגולן הסורית. לפי דובר צה"ל, זוהתה פגיעה במטרה.

הפעם האחרונה שבה נותרה רקטה לאילת הייתה ביולי 2014, במהלך מבצע "צוק איתן", וגם אז מערכת כיפת ברזל שהוצבה במקום יירטה את השיגור בהצלחה ולא דווח על נפגעים או על נזק. שבוע לפני כן התפוצצו שתי רקטות במרכז העיר. שבעה בני אדם נפצעו אז באורח קל מאוד, ו-23 בני אדם נוספים הוגדרו נפגעי חרדה.

(עדכון ראשון: 22:39)

3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully