וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נתניהו בתגובה לבג"ץ נגדו: "עיתונאים ופוליטיקאים מנסים להפיל אותי"

8.2.2017 / 14:45

ראש הממשלה הגיב לעתירה שהגישו ח"כ מרגלית ועו"ד אלדד יניב, בתמיכת אלפי חתימות, שמטרתה להורות על חקירה בפרשת הצוללות ולחשוף את ממצאי החקירות נגדו – והשתלח בתקשורת. על העותרים: "תאבי פרסום שסוחטים כותרות ולייקים". על הגלידות בעשרות אלפי שקלים: "זוטי זוטות"

צילום: ערוץ הכנסת, עריכה: שניר דבוש

ראש הממשלה בנימין נתניהו הגיש היום (רביעי) את תגובתו לעתירה לבג"ץ שהגישו עו"ד אלדד יניב וח"כ אראל מרגלית (המחנה הציוני). בעתירתם ביקשו השניים, נתמכים בחתימות של אלפי אזרחים, לחשוף את הממצאים שנאספו בחקירות ראש הממשלה ולעבור לחקירה בפרשת הצוללות.

נתניהו בחר בתגובתו להשתלח בתקשורת במלים חריפות, על אף שהיא אינה צד בעתירה. "קבוצת עיתונאים פתחה במסע תעמולה המתאפיין במסע הכפשות חסר תקדים ובאינספור פרסומים פוגעניים וכוזבים נגד ראש הממשלה. זאת במטרה ליצור בקרב הציבור אווירה שלילית ועוינת נגד ראש הממשלה והצגתו כמושחת, נהנתן ועבריין", כתב בא כוחו של נתניהו, עו"ד יוסי כהן.

לקריאה נוספת:
חקירת נתניהו תסתיים תוך חודש; הערכה - העוזרת של מילצ'ן הפלילה את רה"מ
מקורבים לחקירה: "שיחות רה"מ ומוזס הוקלטו כדי להשמיען לשרה נתניהו"
ראיית המפתח בידי המשטרה: ההודעות בהן משפחת נתניהו דורשת "מתנות"

ראש הממשלה בנימין נתניהו ורעייתו שרה בשדה התעופה בן גוריון יוצא לביקור מדיני בלונדון, 5 בפברואר 2017. קובי גדעון, לשכת העיתונות הממשלתית
"מציגים אותו כנהנתן, מושחת ועבריין". נתניהו ורעייתו שרה/לשכת העיתונות הממשלתית, קובי גדעון

כהן הסיט את האש אל עבר כלי התקשורת. "ההישגים שהשיגה הממשלה כמעט אינם נזכרים: התפלת מים, סייבר והייטק... רק פרסומים שליליים, פרסום רודף פרסום – צריכת גלידה ומחזור בקבוקים מתוארות כעבירות חמורות", תקף. לאחר פרסום הכתבות על הרגליה לכאורה של רעיית ראש הממשלה, שרה נתניהו, שלפיהן שלשלה לכיסה אלפי שקלים ממחזור בקבוקים שיצאו מתקציב מעון ראש הממשלה, החזירה האחרונה את הכסף. כך גם הכסף לרכישת גלידה בטעם פיסטוק בעשרות אלפי שקלים בתקציב המדינה. לדברי עו"ד כהן, אלה "זוטי זוטות".

עו"ד של נתניהו תיאר את השיטה שבה לטענתו מנסים להפיל את ראש הממשלה. "חלק מאותה קבוצת עיתונאים אף אינו מסתפק בתפקיד המסורתי כעיתונאי, ואחד מהעיתונאים אף יוזם ומקדם תלונות שהוא עצמו הגיש למשטרה. ישנו שיתוף פעולה בין קבוצת העיתונאים לפוליטיקאים למטרה משותפת שהיא הפלת ראש הממשלה", אמר.

הוא הוסיף כי "העותרים (יניב ומרגלית, ג"ג), תוך שהם מתיימרים להיות לוחמים בשחיתות, מלבים את מדורת ההכפשות שמא תכבה האש". הוא כינה אותם "פוליטיקאים תאבי פרסום, שסוחטים כך כותרות ולייקים".

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady
(לארכיון) ח''כ אראל מרגלית ואלדד יניב בסרטון: הולכים לבגצ הגדול בתולדות המדינה. מערכת וואלה! NEWS
מגישי העתירה לבג"ץ. ח"כ אראל מרגלית ועו"ד אלדד יניב/מערכת וואלה! NEWS

ח"כ מרגלית מתח ביקורת חריפה על תגובת נתניהו לעתירה, ומסר כי "תגובתו מוכיחה את שחיתותו". לדבריו, "45 עמודים של בכי ונהי בלי אף לא טיעון ענייני אחד שיכול להסביר את פרשת השחיתות הענקית הזו בה מעורבים אנשיו ושכניו כחוט השני"

על ההאשמות שהטיח ראש הממשלה בתגובתו לבית המשפט העליון, אמר מרגלית כי "במקום להאשים ולהסית נגד האופוזיציה והתקשורת עליו להפסיק עם ההתחמקות להתמסר לחקירה פלילית בהקדם. שחיתות לא פוטרים בהסתה, שחיתות פוטרים בחקירה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully