וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הוארך מעצרו של החשוד ברצח אשתו וילדיו בצפון: "חטאתי באשת איש"

שלומי גבאי

8.2.2017 / 11:00

בית משפט השלום בנצרת הורה על הארכת מעצרו ב-15 יום של נדב סלע, החשוד ברצח אשתו, שני ילדיהם ובן השכנים במושבה מגדל, והפנה אותו לבדיקה פסיכיאטרית. "אני חתול", אמר לנוכחים בדיון שהתקיים בדלתיים סגורות. סנגורו: "הוא לא מתקשר איתנו"

צילום: ערן גילווארג, עריכה: ניב מעוז

מעצרו של נדב סלע, החשוד ברצח אשתו ושני ילדיו לפני כעשרה ימים, הוארך ב-15 ימים לצורך הסתכלות פסיכיאטרית. סלע אמר הבוקר (רביעי) בבית משפט השלום בנצרת: "אני חתול, חטאתי באשת איש" והתכופף לרצפה.

הארכת המועצר התבצעה בהסכמת הצדדים עד 23 בפברואר. הדיון התקיים בדלתיים סגורות אצל השופטת עדי במביליה, ועל פרטי החקירה מוטל עדיין צו איסור פרסום.

הארכת מעצר של החשוד ברצח של תהילה נגר מקיבוץ גינוסר שגופתה נמצאה בקרבת המושבה מגדל, בימ"ש השלום נצרת, 8 בפברואר 2017. ערן גילווארג
סלע בהארכת המעצר, הבוקר/ערן גילווארג
נדב סלע שרצח את רעייתו וילדיו והבן של השכנים ביישוב מגדל, בהארכת מעצר בבית מפשט השלום בנצרת, 8 בפברואר 2017. ערן גילווארג
סלע/ערן גילווארג

סלע בן ה-28 נעצר ביום ראשון שעבר בחשד שדקר למוות את אשתו דור כרסנטי, את שני ילדיהם בנימין ויוסף ואת השכן בן העשר נחמן עתיה. באירוע נפצע בינוני גם אחיו של נחמן, נתן. בהארכת המעצר הקודמת הוא אמר בבית המשפט "אני מבקש סליחה מאלוהים".

עו"ד ארז מושקוביץ, המייצג מטעם הסניגוריה הציבורית את סלע, אמר לאחר הדיון: "הוא לא מתקשר איתנו, לא שמענו שום דבר. הפסיכיאטר המחוזי ביקש להאריך את הסתכלותו, והוא מוחזר לבדיקה". הוא סרב להתייחס לדברים שאמר סלע, ולא אמר בצורה מפורשת האם יטען לאי שפיות.

אישה ושני ילדיה מהיישוב מגדל שעל פי החשד נרצחו על ידי אביהם, 28 בינואר 2017. חדשות בזמן בפייסבוק, צילום מסך
כרסנטי ושני ילדיה/צילום מסך, חדשות בזמן בפייסבוק
  • עוד באותו נושא:
  • רצח
  • מגדל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully