וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיילי אל על מצטרפים למאבק הטייסים: "ההנהלה מתנהלת בכוחנות"

7.2.2017 / 20:26

ארגון הדיילים הקבועים, שעובדים באל על בין חמש ל-25 שנים, הודיע על תמיכתו במאבק ועד הטייסים: "לשים סוף לתרבות הניהולית הקלוקלת". במקביל, מטוס חכור שהגיע לארץ חרף הבטחת ההנהלה - התקלקל

עריכה: מתן חדד

(בווידיאו: הפגנת עובדי אל על, נובמבר 2016)

ארגון הדיילים הקבועים, שעובדים באל על בין חמש ל-25 שנים, הודיע היום (שלישי) על הצטרפותו למאבק הטייסים. "אנו תומכים במאבק ללא סייג", נמסר מהארגון, "אנו מזדהים עם הטייסים ומבינים את מצוקותיהם לאור התנהלות ההנהלה כלפיהם וכלפי העובדים בכלל. לא ייתכן שהנהלת אל על תנקוט צעדים חד-צדדיים בכל מה שקשור ליחסי העבודה בחברה ותצפה לשקט תעשייתי".

עוד נמסר מארגון הדיילים הקבועים כי הם "מוכנים לספוג את כל המהמורות במאבק הטייסים, ובלבד שהנהלת אל על תחדל מאופן הניהול הכוחני והמתעמר המאפיין אותה בשנים האחרונות". בנוסף לכך, הביע הארגון צער על הפגיעה בלקוחות והוסיף: "אנו תקווה כי הנהלת החברה תתעשת במהירות ותשים סוף לתרבות הניהולית הקלוקלת שפשטה בקרב בכירים באל על בשנים האחרונות, בכדי שכל עובדי החברה יוכלו לחזור ולשרת באהבה את לקוחות אל על". במקביל, החליטה הנהלת אל על לנקוט צעדים כך שהשתכרות הדיילים לא תיפגע בעקבות העיצומים וכי ישולם להם שכר בהתאם לתכנון הטיסות החודשי שלהם.

לקריאה נוספת:
אל על ביטלה שלוש טיסות "עקב עיצומים"; הוועד: "ההנהלה משקרת"
שיבושי הטייסים באל על מחריפים: שש טיסות נוספות בוטלו
למרות הוראת בית המשפט: ביטולי הטיסות באל על נמשכים

נתב"ג 2000. שרון בוקוב
ההנהלה החליטה שהשתכרות הדיילים לא תיפגע למרות העיצומים. דיילים בנתב"ג/שרון בוקוב

בתוך כך, מטוס חכור ראשון הגיע היום לנמל התעופה בן גוריון במטרה לשרת את אל על. זאת, לאחר שרק בדצמבר האחרון התחייבה החברה להפסיק את חכירת המטוסים הזרים. ואולם, המטוס החכור שהגיע לארץ התקלקל. עם הגעתו לארץ הוזנקו מטוס וצוות אוויר ישראלים כדי לסייע לו, אך המטוס החכור, שהגיע במיוחד מבלגיה תוך השקעת כסף רב בהבאתו, נותר מקולקל. כך, נאלצה החברה לשלם כפול – גם על מטוס תקול וגם על צוות אוויר ומטוס שהזניקה.

"זהו בזבוז כסף בניסיון כושל לנגח את הטייסים", נמסר מוועד טייסי אל על. "חבל שהנהלת החברה עוסקת בהשמצת עובדיה ופגיעה בהם במקום לנהל. חבל שדוד מימון, מנכ"ל שמרוויח חמישה מיליון שקלים בשנה, מזיל דמעות תנין על הפגיעה בנוסעים, אבל נכשל כישלון מהדהד בניהול החברה וביצירת יחסי עבודה תקינים, ואשם ברצף המשברים הפוקד את החברה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully