וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאות תושבים מבוהלים ראו אור ירוק מסנוור שהופיע לפתע בשמים

7.2.2017 / 13:21

יותר מ-350 תצפיות של כדור אש ירוק נרשמו במספר מדינות בארה"ב שירות המטאורים האמריקאי סבור שמדובר במטאוריט, בעוד אחרים חוששים שעב"מ נחת בכדור הארץ

צילום מסך

אור ירוק מוזר שהופיע בשמים תועד במצלמת דשבורד של משטרה לייל, אילינוי, בשעות הבוקר המוקדמות בשני. כדור האש הירקרק הגיע משום מקום והתפוצץ בשמים כשהוא יוצר הבזק אור מסנוור - ונעלם. התופעה השמיימית נצפתה גם מעל אגם במישיגן, משם דווחו על מספר תצפיות בין השעה 1:30 ועד 3:00 לפנות בוקר. את הבזק האור המוזר צילמו גם תושבים ברחבי ויסקונסין. אגודת המטאורים האמריקאית דיווחה שהגיעו אליה יותר מ-350 תצפיות של כדור האש ממדינות שכנות. האגודה הוסיפה שהיו דיווחים על תצפיות ממדינות רבות אחרות כולל אינדיאנה, אוהיו וקנטקי.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אור ירוק מסנוור הופיע ונעלם בשמי אילינוי/מערכת וואלה!, צילום מסך

עוד בנושא:

עוד באותו נושא

אסטרואיד עלול לפגוע בכדור הארץ החודש ולחסל את כולנו

לכתבה המלאה

האור התמוה טרם קיבל הסבר רשמי, מה שהוביל רבים להעלות תיאוריות שמדובר בעב"מ שנחת בכדור הארץ, אולם מומחים סבורים שמדובר במטאור ושאין טעם להילחץ. כ-100 טונות של אבק וחלקיקים בגודל חול המכונים מטאוריטים נכנסים לאטמוספירה של כדור הארץ מדי יום, למרות שרובם קטנים מדי כדי שנבחין בהם. נאס"א מעריכה כי מטאור בגודל של מכונית נכנס לאטמוספירה של כדור הארץ בממוצע פעם בשנה ויוצר כדור אש מרשים שמתפוצץ לפני שהוא מגיע לקרקע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully