וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"דגנרט מושלם ופופוליסט מסריח": ח"כים על הטוקבק הכי מעליב

7.2.2017 / 12:19

בסרטון שיזמה ח"כ רויטל סויד יוצאים חברי הכנסת נגד השיח האלים ומבקשים מהטוקבקיסטים להפעיל שיקול דעת בטרם הם משתמשים בשפה מעליבה. ח"כ השכל: "מישהו איחל לי שאני והמשפחה שלי נהיה נכים"

צלמים זמניים מורשים

חברי כנסת מכל קצוות הקשת הפוליטית התגייסו למאבק נגד ההסתה ברשת באמצעות סרטון חושפני ובו דוגמאות להסתה המתרחשת כיום ברשתות החברתיות. בסרטון, שאת הפקתו יזמה ח"כ רויטל סויד (המחנה הציוני), ראש השדולה למיגור שיח אלים בריוני ומסית ברשת בכנסת, כל אחד מחברי הכנסת נתן דוגמה לטוקבק שהכי פגע בו במהלך שנות כהונתו.

"מישהו איחל לי שאני והמשפחה שלי נהיה נכים", סיפרה ח"כ שרן השכל. יו"ר האופוזיציה יצחק הרצוג סיפר כי כתבו לו "חוץ מזה שאתה דגנרט מושלם ופופוליסט מסריח, אתה דפקט" וח"כ נורית קורן אמרה כי טוקבקיסט כתב לה ש"נבלות כמוך צריך לתלות בחוצות העיר".

עוד בוואלה! NEWS:
תעלומה בכנסת: מי עישן ג'וינט ליד לשכות הח"כים?
בהיעדרו של נתניהו: חוק ההסדרה אושר בקריאה שנייה ושלישית
צפו: דרעי מנסה להזיל דמעות על מותו של הרב עובדיה - ונעזר בבצל

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"המילים הפכו לסכינים". ח"כ סויד בסרטון/מערכת וואלה!, צילום מסך

בסרטון נאמר כי "בשנים האחרונות המילים הפכו לסכינים חדות, פוגעות ומשסעות. כמעט כל טוקבק שני יש בו תוכן פוגעני", והוא פונה אל כותבי הטוקבקים, שמתבקשים: "לפני שאתם כותבים או אומרים משהו - תחשבו חמש דקות".

"אנחנו חייבים להחליף את התהליך של השיסוי ולהתחיל בתהליך של ריפוי", אומר ח"כ עמיר פרץ. במטרה להמחיש את המלחמה בהסתה ברשתות, הח"כים ציירו על בלונים את המילים הקשות שנכתבו עליהם ברשתות החברתיות, בהן "חולת נפש עלובה", "בוגדת", "מוות" ו"זונה מלוכלכת", ופוצצו אותם.

ח"כ סויד, שיזמה יום מיוחד בכנסת לרגל שבוע האינטרנט הבטוח, אמרה כי "מילים מייצרות את התקשורת הכי בסיסית בין אנשים, הן גורמות לנו לצחוק, לבכות, להתרגש, להתרגז - הן גורמות לנו להביע. מלחמות נגרמו בגלל מילים ושלום נחתם עם מילים. מילים מעצבות את השיח והתרבות ולצערנו בשנים האחרונות מילים הפכו לנשק וסכינים והכתימו את השיח החברתי והתרבותי בארץ ובעולם. הגיע הזמן לעשות שינוי ולהילחם בתופעה - בואו נחזיר למילים את הכוח החיובי שלהם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully