וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נחשף הסוד הכמוס של השיער של טראמפ והקשר לחיי המין שלו

10.2.2017 / 6:54

ד"ר הרולד בורנסטיין, שמטפל בנשיא ארצות הברית הנבחר ב-37 השנים האחרונות, סיפר שטראמפ נוטל מספר תרופות, בין היתר אחת שדואגת לתפעול תקין של בלוטת הערמונית ומסייעת גם במניעת הקרחה. ומה עם תופעות הלוואי?

מערכת וואלה!

עוד לפני שהפך לאיש החזק בתבל, החזיק דונלד טראמפ באחת התסרוקות המזוהות ביותר בעולם - ולאו דווקא לחיוב, כפי שיעידו אלפי פאנץ'-ליינים לאורך השנים. אלא שמאז שנשיא ארצות הברית החדש נבחר לתפקיד שיערו הולך לפניו, וקשה לחשוב על סימני היכר מזוהים יותר אצל נשיאים אמריקאים מהעבר.

אז מה הסוד לשיער ה... עשיר כל כך? הו, טוב ששאלתם. מתברר כי לא מדובר בהשתלת שיער ולא בפאה.
שיהיה בריא, הוא והשיער.

עוד בנושא:

דונלד טראמפ זימן פגישה נשיאותית עם כוכבת פורנו
הסיבה לפרצוף האומלל של מלניה טראמפ נחשפת

רופאו של טראמפ ב-37 השנים האחרונות, ד"ר הרולד בורנסטיין, חשף בפני "ניו יורק טיימס" שהנשיא הנבחר נוטל מספר תרופות שתורמות לצמיחת השיער שלו גם בגיל 70. העיקרית שבהן נועדה בעיקרה לדאוג לתפעול תקין של בלוטת הערמונית, אך על הדרך היא מסייעת במניעת הקרחה.

החדשות הרעות הן שתופעות הלוואי של התרופה הנ"ל כוללות "בלבול נפשי" ו"חוסר תפקוד מיני על בסיס קבוע" - מה שקצת מעמיד בספק את כל הערות ה"תופס אותן בפוסי" שלו. שאר התרופות שטראמפ נוטל, כך על פי רופאו, הן אנטיביוטיקה לטיפול ברוזציאה (אדמומיות בפנים), וטיפול שנועד להוריד את רמות הכולסטרול שבדמו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully