וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הותר לפרסום שמו של החשוד ברצח אשתו, ילדיו ובן השכנים במגדל

1.2.2017 / 16:29

נדב סלע בן 28 הוא החשוד שדקר למוות את הארבעה ופצע ילד נוסף. מעצרו הוארך עד יום רביעי הבא והוא יישלח לבדיקה פסיכיאטרית. ימים לפני הרצח ביקש סליחה ממכרים. על יתר פרטי החקירה הוטל צו איסור פרסום

צילום: ערן גילווארג, עריכה: שמרית גולדשטיין

נדב סלע בן 28 הוא החשוד ברצח אשתו, שני ילדיהם וילד נוסף ביום שבת האחרון במושבה מגדל שבצפון – כך הותר היום (רביעי) לפרסום. על פי החשד, סלע דקר למוות את הארבעה - דור כרסנטי, בת 23, ילדיהם בנימין ויוסף בני השנה ושנתיים ונחמן עתיה בן העשר, בנם של חברי המשפחה. כמו כן, באותה תקרית נפצע גם אחיו של נחמן, נתן בן העשר, באורח בינוני.

מעצרו של סלע הוארך עד יום רביעי הבא. בדיון להארכת מעצרו בבית משפט השלום בנצרת אמר: "אני מבקש סליחה מאלוהים". הוא הופנה לבדיקה פסיכיאטרית, שבמהלכה תישקל האפשרות כי יאושפז. בא כוחו של סלע, עו"ד ארז מושקוביץ, שמייצג אותו מטעם הסנגוריה הציבורית, אמר כי זו "טרגדיה קשה". על פרטי החקירה הוטל צו איסור פרסום.

לקריאה נוספת:
אמה של הנרצחת: "הוא נעל את הבית וטבח בהם, ראיתי את זה בעיניים שלי"
מאות מלווים למנוחות את האם ושני ילדיה שנרצחו במגדל
האבא החשוד ברצח משפחתו ובן שכניו: "אני מבקש סליחה מאלוהים"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
לאחר שיצא ללא פגע מתאונת דרכים אמר: "חבל שיצאתי בחיים". נדב סלע/מערכת וואלה!, צילום מסך

סלע ואשתו, כרסנטי, הם בנים למשפחות ותיקה במגדל. בימים שלפני הרצח הסתובב סלע וביקש סליחה מאנשים שבהם פגע לכאורה. אחד מהם סיפר לוואלה! NEWS כי סלע התנצל בפניו, אך לא הסביר את עצמו. "הוא ראה אותי וביקש ממני סליחה. לא ידעתי על מה", אמר. הוא הוסיף: "אני לא יודע מה נכנס בו. לא ידעתי על בעיות כלשהן ביניהם. זה בלתי נתפס, אי אפשר לעכל אסון כזה". לפני כמה חודשים היה מעורב סלע בתאונה עם מכוניתו ליד המושבה. המכונית התרסקה ואילו הוא יצא ללא פגע. לאחר התאונה, היו ששמעו את סלע אומר: "חבל שיצאתי בחיים".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
אישה ושני ילדיה מהיישוב מגדל שעל פי החשד נרצחו על ידי אביהם, 28 בינואר 2017. חדשות בזמן בפייסבוק, צילום מסך
"טבחו לי אותם". כרסנטי וילדיה/צילום מסך, חדשות בזמן בפייסבוק

ביום ראשון האחרון מאות בני משפחה וחברים ליוו למנוחות את ארבע הקורבנות בבית העלמין במושבה מגדל. ראשון להיטמן היה נחמן. "היום אני מבין שנפלה בחלקי הזכות להיות אבא שלך. וכמו תמיד אפשר להעריך את זה רק אחרי שנפרדים, ואם נפרדנו ממך ככה, אני מבין שאתה צדיק גדול", ספד לו אביו, ישראל, במכתב שהקריא חברו בהלוויה. מאוחר יותר נערכה הלוויית האם והילדים. "היית אימא למופת, לביאה אמיתית שמגנה על ילדיה בחייה ובמותה", ספדה לדור בת דודתה.

אמה של דור סיפרה בכאב כי לדעתה מדובר ברצח שתוכנן בקפידה. "טבחו לי את הילדים, ראיתי את זה בעיניים שלי. הוא תכנן את הרצח, אני בטוחה בזה במיליון אחוז - בערב יום שישי הוא ביקש סליחה מהחתן שלי, 'סליחה אם פגעתי', 'סליחה אם גרמתי לשון הרע'", תיארה רוית כרסנטי. היא הוסיפה: "קרה לנו אתמול אסון גדול שלא יתואר, לקחו לי את הבת שלי ואת שני הנכדים. רצחו לי אותם, טבחו לי אותם. כולכם מכירים את התמונות מהזירה - טבחו לי אותם".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ביקש סליחה מאלוהים בדיון להארכת מעצרו. סלע החשוד ברצח/מערכת וואלה!, צילום מסך
הלוויתם של דור כרסנטי סלע וילדיה בבית העלמין במגדל , 19 בינואר 2017. ערן גילווארג
מלווים את דור כרסנטי בדרכה האחרונה/ערן גילווארג
  • עוד באותו נושא:
  • רצח
  • מגדל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully