וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשבתם שהתינוק שלכם מיוחד? תראו מה עשה ה"סופר-תינוק" הזה

4.2.2017 / 5:50

ליאו ווסטלייק בסך הכל בן 21 חודשים, אך הוא כבר הצליח להימלט מהעריסה שלו, אף שהותקן עליה מעקה כפול. אימו: "זה משוגע, הוא הודיני קטן, כל מה שהוא עושה זה לטפס"

facebook

"סופר תינוק", כך תיארו את ליאו ווסטלייק, בסך הכל בן 21 חודשים, אבל כבר מתנהג כמו ילד בן חמש. לאחרונה הציבה אימו, אליס גריי, מעקה ביטחון סביב העריסה שלו וליתר ביטחון, משום שהיא מכירה את בנה, דאגה למעקה כפול, גבוה במיוחד, על מנת שליאו לא יוכל לטפס החוצה.

אבל ליאו יכול לעשות הכל, כך מתברר.

עשר דקות בלבד לאחר שהמעקה הושם, צולם ליאו החמוד מטפס לאט לאט, עם דיוק, נחישות, סבלנות וחיוך שובב. כשהגיע למעלה העביר את שתי רגליו לצד השני, וירד, כמו גדול, למטה.

עוד בנושא:

ילד בן 10 גולש מעל כריש - התמונה שמעוררת מחלוקת ברשת
מר קו בחיים! הרגע בו ציור פשוט מתעורר לחיים - וגם אתם יכולים לעשות את זה

תינוק שטיפס על גדר. צילום מסך
ככה נראה הסיפוק של אחרי/צילום מסך

"זה משוגע, הוא כמו קוף קטן", אמרה האם בת ה-23. "הוא עושה את הדברים הללו מאז שהתחיל ללכת בגיל תשעה חודשים. אין לנו דקת שקט עד שהוא הולך לישון. המעקה הכפול בקושי עמד 10 דקות, חשבתי שהוא יפחד מדי לטפס אבל הוא לא, הוא פשוט עשה את זה. הוא מעולם לא נפל משום מקום, כל מה שהוא עושה זה לטפס.

"אפילו בגיל ארבעה חודשים הוא הרים דברים. הוא מאוד חזק. ילדתי סופר-תינוק. כל כך קשה לשמור אותו בחדר, הוא פשוט לא אוהב ללכת לישון. יש לנו הודיני קטן", מסכמת האמא.

  • עוד באותו נושא:
  • תינוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully