וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארה"ב: חיפושים אחר חתולת בר שנמלטה מגן החיות בוושינגטון

31.1.2017 / 23:00

השבוע האחרון בוושינגטון היה אמנם עמוס באירועים פוליטיים, צווים נשיאותיים והפגנות. אך בין כל האירועים הללו, גם גן החיות הלאומי בעיר עלה לכותרות, לאחר שחתולת בר בשם אולי נמלטה מהכלוב שלה - וטרם אותרה. "אל תצרו עמה מגע"

חיפושים אחר חתולת בר שנמלטה מגן החיות בוושינגטון. ברברה סטטס, גן החיות הלאומי סמית'סוניאן, מערכת וואלה! NEWS
בגן החיות הבהירו כי היא אינה מסוכנת לציבור. אולי/מערכת וואלה! NEWS, ברברה סטטס, גן החיות הלאומי סמית'סוניאן

חתולת בר שנמלטה אתמול (שני) מגן החיות בוושינגטון, בירת ארצות הברית, טרם אותרה והחיפושים אחריה נמשכים. בשעה 7:30 בבוקר, הייתה אולי בת השבע נוכחת בגן החיות. אך שעות ספורות לאחר מכן, כשהעובדים בגן החיות הגיעו לחלק את ארוחת הבוקר, הם הבחינו כי היא נעלמה. צוותי חיפוש פתחו בסריקות אחריה, שלא נחלו הצלחה עד כה.

"צוותי החיפוש נקטו בכמה אמצעים כדי לאתר אותה", נמסר מגן החיות, שם הוסיפו כי הם "מאמינים שחתולת הבר עשויה לחזור, שכן מדובר בסביבתה הטבעית ובמקום בו היא יודעת שיש לה אוכל והגנה". לשם כך, הודיע הצוות על סגירת תצוגת חיות הבר למבקרים, וזאת כדי לא להרתיע את אולי מלשוב. הנהלת גן החיות אף הזהירה את הציבור בהודעה מיוחדת שלא ליצור מגע עם החתולה, השוקלת כעשרה קילוגרם, ולהתקשר מיד לגן החיות אם מישהו מבחין בה. עם זאת, הדגישו כי לא נשקפת סכנה לציבור או למבקרים בגן החיות, וכי חתולי בר אינם ידועים בתוקפנותם כלפי בני אדם.

היעלמותה של אולי מגיעה במקביל לחיפושים נרחבים אחרי חיה נוספת - סאני, הפנדה האדומה שנעדרת זה שמונה ימים. היא נראתה לאחרונה לפני כשבוע בגן החיות בנורפלוק, ווירג'יניה, הממוקם כ-250 קילומטרים דרומית לוושינגטון הבירה. בגן החיות אמרו לכלי תקשורת מקומיים כי הם מאמינים שישנה אפשרות סבירה שהדובה בת 19 החודשים אינה נמצאת במתחם. בחיפושים אחריה נעשה שימוש בין היתר במצלמות תרמיות ובכלבי גישוש, אך עד כה ללא הועיל.

עוד בוואלה! NEWS:
"החברים שנרצחו תמיד בלב": הצוערים שנפצעו בפיגוע סיימו את הקורס
מח"ט כפיר במשפט אזריה: "טעיתי כשהבטחתי לאביו שיפגוש בכירים בצה"ל"
בהתערבות נתניהו: ברקת הודיע על סיום השביתה בירושלים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully