וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זוכרים את הילדה שכבשה את הרשת ב-2011? לא תאמינו איך היא נראית היום

31.1.2017 / 16:06

סופיה גרייס הפכה לכוכבת רשת ענקית כשהייתה רק בת 8 בזכות ביצוע נדיר שלה לשיר Super Bass של ניקי מינאז'. עכשיו, 5 שנים אחרי, היא חוזרת בקליפ ואלבום חדש ולא תאמינו כמה היא גדלה מאז

צילום מסך

איך הזמן טס כשנהנים, או לפחות משתדלים ליהנות. עברו 5 שנים מאז שסופיה גרייס בת ה-8 כבשה את הרשת בסערה עם ביצוע מעלף ללהיט של ניקי מינאז', Super Bass. היא ובת דודתה רוזי הוזמנו לתכניתה של אלן דג'נרס וזכו למפגש מרגש עם הכוכבת שלהן - ניקי מינאז' בכבודה ובישבנה. הביצוע המקורי עדיין מופיע ביוטיוב ועד היום צבר יותר מ-52 מיליון צפיות. אין שום סיכוי שלא נתקלתם בה עד היום, אבל קבלו תזכורת למקרה שהספקתם לשכוח:

המפגש המרגש בתכניתה של אלן דג'נרס:

ובכן, עברו כמה שנים מאז ועכשיו, בוגרת ומנוסה יותר (וכן, עדיין רק צוציקית בת 13), היא חוזרת בסינגל ומיני אלבום חדש ומוכיחה לנו שהיא מוכנה לצאת לדרך עצמאית ולהפוך לסלינה גומז הבאה שלנו. אה, ורוזי נשארה בבית הפעם. גם ככה היא הייתה הצלע הפחות משמעותית בהרכב הזה.

בשנים שעברו מאז גרייס לא לגמרי נעלמה מאור הזרקורים. היא עיצבה ליין בגדים מצליח, הוציאה את ספר הילדים "שעת תה עם סופיה גרייס ורוזי" שהפך לרב מכר וגם ראיינה כוכבים גדולים כמו טיילור סוויפט, קייטי פרי ויו גרנט. היא אפילו הוציאה סינגל ב-2015 שנקרא "Best Friends" (חברים הכי טובים), אך עכשיו זו הכניסה הרשמית שלה לעולם המוזיקה כשהיא מקדמת מיני אלבום חדש, Hollywood, המכיל 7 שירים ויצא להורדה ב-20 בינואר.

עוד באותו נושא

מתיחת פנים: איך השתנתה ניקי מינאז'?

לכתבה המלאה

כך היא נראתה אז:

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
צילום מסך, יוטיוב/מערכת וואלה!, צילום מסך

וכך היא נראית היום:

סופיה מוציאה גם קליפ חדש לשיר שנושא את שם האלבום, וחוץ מזה שהיא עושה שם כמה דברים שממש לא ראויים לגילה - כמו לנהוג ברכב - היא שוב מצליחה להפתיע לטובה. ניקי בעיקר תהיה מאוד גאה בקטע הראפ שמלווה את השיר. האלבום המלא של סופיה "Girl In The Mirror" (ילדה במראה) ייצא בקיץ 2017. עד אז אתם מוזמנים לראות איך היא גדלה יפה בקליפ החדש שלה שכבר נושק ל-2 מיליון צפיות:

עטיפת האלבום:

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully