וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפתרון באוניברסיטה העברית להטרדות המיניות – מצלמות במעונות

30.1.2017 / 20:57

כדי להילחם בתופעה, ממליצים גורמי ביטחון להתקין מצלמות אבטחה במסדרונות ובחדרי המדרגות של המעונות. בחינת אמצעי המעקב באה בעקבות מקרה של סטודנטית שלא הצליחה לזהות את מי שהטריד אותה במתחם, והטיפול בתלונתה הסתיים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
שישה מקרי הטרדה אירעו במעונות בשנה שעברה. האוניברסיטה העברית/מערכת וואלה!, צילום מסך

האוניברסיטה העברית בוחנת התקנת מצלמות אבטחה במסדרונות של מעונות הסטודנטים, כדי למנוע הטרדות מיניות כלפי סטודנטים וסטודנטיות במתחמי המעונות. לוואלה! NEWS נודע כי בשבועות הקרובים, עם מינוי מנהל חדש לאגף הביטחון באוניברסיטה, יחליטו גורמי הביטחון והנציבות למניעת הטרדות מיניות במוסד אם ליישם את הרעיון.

היוזמה להתקין מצלמות אבטחה עלתה לפני כמה חודשים, בעקבות תלונה של סטודנטית, שטענה כי הוטרדה מילולית על ידי אדם במרחב הציבורי של אחד ממבני המעונות. מאחר שלא הצליחה לזהות את המטריד, הסתיים הטיפול בתלונה. במקביל, עירבה הנציבות למניעת הטרדה מינית באוניברסיטה העברית את אגף הביטחון, שהחלו לשקול פתרונות אפקטיביים למניעת מקרים דומים בהמשך.

עוד בוואלה! NEWS:
מפקד תחנת חדרה ניהל קשר מיני עם פקודותיו – ולא יישא מאסר
ירה מתוך תיקו במסע הרג: תושב חיפה הואשם ברצח על רקע לאומני
הרב הראשי לשעבר יונה מצגר הודה והורשע בשוחד במסגרת הסדר טיעון

מצלמת אבטחה. ShutterStock
שני סטודנטים הורחקו מהמעונות עקב תלונות נגדם/ShutterStock

שש מתוך 38 התלונות על תקיפה מינית שהוגשו בשנת הלימודים הקודמת במוסד לנציבות אירעו במעונות האוניברסיטה, עלה מדוח הנציבות שהוגש לוועדה לקידום מעמד האישה של הכנסת, ונחשף בחודש שעבר בוואלה! NEWS. בכמה מהמקרים עורב אגף הביטחון, ולפחות שני סטודנטים הורחקו מהמעונות עקב תלונות נגדם.

מהאוניברסיטה העברית נמסר כי "האוניברסיטה בירושלים מייחסת חשיבות רבה לתחום החירום והביטחון בקמפוסים ובמעונות הסטודנטים. במסגרת זו, נשקל כל העת שילוב של אמצעים אלקטרוניים שונים לשיפור ולשדרוג מערך האבטחה בכללותו וכחלק מתכנית האבטחה של האוניברסיטה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully