וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המאבק בכרטיסי המין: ההצעות החדשות שייסיעו להילחם בזנות

29.1.2017 / 21:50

שתי הצעות חוק של ח"כ מלינובסקי וח"כ מיכאלי מציעות לנתק קווי טלפון שמפורסמים על גבי כרטיסים המחולקים במקומות ציבוריים. לדברי מלינובסקי יש להפוך את פרסום שירותי המין לבלתי משתלם כלכלית

כרטיסי ביקור של מסאז' על חלון מכונית חונה. רותם דרוב
כרטיסים לפרסום שירותי מין על חלון מכונית/רותם דרוב

ועדת השרים לחקיקה אישרה היום (ראשון) שתי הצעות חוק שנועדו למגר את תופעת כרטיסי הפרסום לשירותי מין המופצים במקומות ציבוריים. הצעת החוק הראשונה של ח"כ יוליה מלינובסקי (ישראל ביתנו) מבקשת לחסום גישה לקווי טלפון המפורסמים על גבי כרטיסים אלה. הצעת חוק נוספת שהגישה ח"כ מרב מיכאלי (המחנה הציוני) מבקשת לנתק את קווי הטלפון שעל הכרטיסים.

זו אינה הצעת החוק הראשונה שאותה מקדמת מלינובסקי בנושא. לפני כשבועיים עברה בקריאה טרומית במליאת הכנסת הצעת החוק שיזמה לפיה תיאסר הנחת פליירים על גבי רכבים ועל העבריינים יוטל קנס. זאת כחלק ממאבק בכרטיסים המפרסמים שירותי מין.

עוד בוואלה! NEWS:
מאות מלווים למנוחות את נחמן בן ה-11 שנרצח במושבה מגדל
טראמפ מגיב לביקורת נגדו: "תראו את התוהו ובוהו באירופה"
נתניהו: "עמדתנו הרשמית – שגרירות ארה"ב צריכה לעבור לי-ם"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"תופעה פסולה ומזעזעת". מלינובסקי מעל דוכן הכנסת/מערכת וואלה!, צילום מסך

"הצעת החוק מבקשת לצמצם ככל הניתן את התופעה של פרסום שירותי מין על גבי פליירים וכרטיסים רבים שמפוזרים בערים שונות ברחבי הארץ וחשופים לעיני הילדים של כולנו", אמרה מילנובסקי. "זה מזעזע שהבת הקטנה שלי, שתחביבה הוא איסוף כרטיסי פרסום המשמשים אותה למשחקי קלפים, צריכה לחזור עם כרטיסים מסוג זה הביתה משום שהם נראים לה יפים וצבעוניים".

היא הוסיפה כי התופעה "לכשעצמה, היא פסולה ומזעזעת וצריך בכל דרך להילחם בהפצתה". לדבריה, "שילוב של חסימת קווי הטלפון המפורסמים על גבי כרטיסים וכן קנסות בסך של 1,500 שקל לכרטיסים המונחים על גבי המכוניות, יובילו לצמצום ניכר בתופעה משום שלא יהיה משתלם כלכלית לפרסם שירותי מין על גבי פליירים וכרטיסים".

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax

ח"כ מיכאלי אמרה כי "היום, אחרי מאבק פמינסיטי ארוך, כבר כמה שנים שאסור לפרסם זנות. אסור לפרסם בעיתונים ובאתרים". בסרטון שהעלתה לעמוד הטוויטר שלה הוסיפה כי "אחת הדרכים לעקוף את האיסור הזה, ובכל זאת להביא לידיעת הלקוחות הפוטנציאליים את בית הבושת שלך הם כרטיסי הזנות ששמים לכם על האוטו - כרטיסי ביקור עם תמונות של בחורות או חלקי בחורות. ניתוק הקווים לא יחסל לגמרי את הזנות, יש לנו עוד הרבה עבודה לעשות אבל אנחנו חייבות לעשות כל דבר שיכול לצמצם את הזוועה הזאת שנקראת זנות".

2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully