וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נתניהו מגיב לריאיון ברק בוואלה! NEWS: "ניסיון הפיכה שלטונית"

27.1.2017 / 0:30

ראש הממשלה הגיב לריאיון של ברק ליעקב אילון ואמר כי "פוליטיקאים לוחצים על היועמ"ש כדי שיגיש כתב אישום". ראש הממשלה ושר הביטחון לשעבר הגיב: "האיש שאמור לשמור עלינו מדאעש - משקשק מריאיון בוואלה! NEWS"

עריכת וידאו: רן צימט

(אהוד ברק בריאיון ליעקב אילון בתכנית וואלה! TALK)

ראש הממשלה בנימין נתניהו הגיב אתמול (חמישי) לריאיון שהעניק ראש הממשלה לשעבר אהוד ברק לוואלה! NEWS ואמר: "יצא המרצע מהשק: לחץ של אנשי תקשורת ופוליטיקאים על היועץ המשפטי וגורמי האכיפה כדי שיגישו כתב אישום בכל מחיר נגד ראש הממשלה נתניהו". בפוסט שפרסם בעמוד הפייסבוק שלו הוסיף: "זהו ניסיון לבצע הפיכה שלטונית בדרך לא דמוקרטית".

בעקבות הפוסט צייץ ברק: "פתטי. הפיכה? למישהו עף הבורג. האיש שאמור לשמור עלינו מדאעש - משקשק מריאיון בוואלה! NEWS. מריחים את הזיעה מבלפור עד לכאן. ככה נראית תחילת הסוף". גם ח"כ מיקי רוזנטל, שאוזכר בפוסט של נתניהו, התייחס לתגובתו: "‏מה לא ברור ביבי? ראש ממשלה הגון מחליפים בקלפי, ראש ממשלה מושחת מודח בהכרעת דין. זה קרה לאולמרט - ואתה הולך בדרכו. לא הפיכה ולא בטיח".

בתוך כך, הבוקר ייחקר נתניהו בפעם השלישית בגין פרשות 1000 ו-2000 שבהן הוא חשוד. בתיק 1000 נחקר חשד שלפיו ראש הממשלה קיבל טובות הנאה מאנשי עסקים, המפיק ההוליוודי ארנון מילצ'ן והמיליארדר האוסטרלי ג'יימס פאקר. תיק 2000 עוסק בשיחות שניהל נתניהו עם מו"ל ידיעות אחרונות, ארנון נוני מוזס, שבהן עלה החשד כי האחרון הציע סיקור אוהד בעיתונו בתמורה לכך שהראשון יפעל לקידום חוק "ישראל היום".

לקריאה נוספת:
"האופוזיציה האמיתית בישראל היא אני, דרוקר ואלדד יניב". אהוד ברק יורה
20 שנות שלטון בחקירה: למה המנהיגים שלנו מסתבכים עם החוק?
נתניהו: "אותי חוקרים? זו בדיחה. מותר לקבל מתנות מחברים"

קרב הפוסטים בין נתניהו לברק:

בריאיון ליעקב אילון מתח ברק ביקורת על התנהלותו של נתניהו. "נתניהו נגרר, הוא לא מוביל את המדינה. זאת ממשלה שאין לה לא חזון ולא דרך. הפסיביות, הפסימיות, החרדתיות, ומידה של קורבניות שנתניהו עצמו נכלא בהם וגורר איתו את כל הממשלה. זה מתכון להידרדרות שיכולה להביא לקריסת הפרויקט הציוני כולו. היום זאת ממשלה שכשנסכם אותה, גם אם היא תימשך עוד 15 שנה, זה יהיה אין כלום כי לא היה כלום ולא יהיה כלום", אמר.

לגבי הפרשות שבהן נחקר נתניהו הוסיף ברק כי "במדינה מתוקנת, נתניהו לא היה יכול להמשיך לתפקד". הוא קרא לראש הממשלה להכריז על נבצרות אם יומלץ להגיש נגדו כתב אישום. "כולנו מאחלים לו שבתקופה קצרה תוכח חפותו, אבל ראש ממשלה איננו יכול לתפקד כשעוסקים בהגשת כתב אישום נגדו על התנהגותו האישית. הרי היועץ המשפטי לממשלה, שבמציאות הישראלית הוא גם התובע הכללי, צריך לדון עם ראש הממשלה על עוד נושאים כמו עמונה, ואחר כך ללכת לחדר השני ולדון בהגשת כתב אישום נגד אותו ראש הממשלה. ההתנהגות של היועץ המשפטי מוזרה אבל אני לא חושב שצריך להשעות אותו, אלא הוא צריך לפעול בצורה הרבה יותר החלטית.

ראש הממשלה בנימין נתניהו באירוע זיכרון לציון יום השואה הבינלאומי, מוזיאון יד ושם ירושלים. 26 בינואר 2017. הלל מאיר, תצפית TPS
"יצא המרצע מהשק". נתניהו, אמש בטקס יום השואה הבינלאומי ביד ושם/תצפית TPS, הלל מאיר

"אתה מסתכל מסביב ורואה שאין אופוזיציה. האופוזיציה הייתה צריכה להגיד את הדברים שאני אומר בטוויטר. מישהו אמר לי שהאופוזיציה היום בנויה מחמישה אנשים: רביב דרוקר, אלדד יניב, אמנון אברמוביץ, ליאור שליין ואנוכי. המחנה הציוני מתעסקים בעיקר בכך שלא יזהו אותם כאוהבי ערבים, ולפיד נראה כאילו הוא מתעסק רק בכך שלא יזהו סדק בינו לבין ביבי".

וואלה! TALK היא תכנית ראיונות חדשה עם יעקב אילון. בכל שבוע נארח דמות משפיעה ומסקרנת לשיחה מעניינת אחד על אחד. השבוע – אהוד ברק מדבר על הכול, וגם מצייץ. הצטרפו אלינו לריאיון המרכזי של סוף השבוע באתר ובאפליקציית וואלה! NEWS

(עדכון ראשון: 20:15)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully