וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העד במשפט הדיבה של נתניהו נגד העיתונאי יגאל סרנה: ראש השב"כ לשעבר

26.1.2017 / 17:50

העיתונאי מ"ידיעות אחרונות", שנתבע על ידי ראש הממשלה ורעייתו בשל פוסט שפרסם בפייסבוק שלו, ביקש לזמן את ראש השב"כ כדי להוכיח שהדברים שכתב אכן קרו ובית המשפט נעתר לבקשתו. השופט חייב גם בני הזוג נתניהו להעיד בדיון הבא

ראש הממשלה בנימין נתניהו ורעייתו גב' שרה נתניהו באירוע חנוכת קו רכבת העמק, תחנת עפולה. קובי גדעון, לשכת העיתונות הממשלתית
תבעו את סרנה תביעת דיבה. הזוג נתניהו/לשכת העיתונות הממשלתית, קובי גדעון

בית משפט השלום בתל אביב קבע היום (חמישי) כי על ראש השב"כ לשעבר יורם כהן להגיע להעיד במסגרת משפט הדיבה שהגישו ראש הממשלה בנימין נתניהו ורעייתו שרה נגד עיתונאי "ידיעות אחרונות" יגאל סרנה, לבקשתו של האחרון. השופט עזריה אלקלעי גם סירב לפטור את בני הזוג נתניהו מהתייצבות לדיון הקרוב, וקבע כי שניהם יגיעו להעיד בדיון מעצם היותם אלה שהגישו את התביעה, גם אם לא יגישו תצהירים לפניו. הם צפויים להיחקר גם בחקירה נגדית בדיון הקרוב.

בני הזוג נתניהו הגישו נגד סרנה תביעת דיבה בשל פוסט שפרסם סרנה בפייסבוק במרץ האחרון. בפוסט תיאר סרנה מקרה שבו נעצרה שיירת ראש הממשלה במהלך נסיעה בכביש 1. לדבריו, שרה נתניהו הורתה לבעלה לצאת מהרכב בעקבות ריב בין השניים.

לקריאה נוספת:
ראש הממשלה הגיש תביעת דיבה נגד יגאל סרנה על הודעה בפייסבוק
סרנה מגיב לתביעת נתניהו: "יש לבחון הפרסום על פי ז'אנר המשלים והדמיון היוצר"

יגאל סרנה. אלדד רפאלי,
נתבע ב-279 אלף שקלים. יגאל סרנה/אלדד רפאלי

"כשבלילה (מעשה שהיה)", כתב סרנה, "נעצרת שיירת ראש הממשלה הכבדה, ארבעה רכבים שחורים ועוד ועוד מאבטחים ומגנים ורכבים ונפלט ממנה בחושך אל כביש 1 בצעקות, גבר לא צעיר שהוא עילת הכול, כי אישה אחת לא רוצה שיישאר איתה באוטו ושמה ללעג את כל האבטחה ובעצם את כל המדינה. זה חלק מהחיים". בכתב התביעה שהוגש לבית המשפט דרש נתניהו מסרנה פיצוי בגובה 279 אלף שקלים בגין הוצאת לשון הרע.

ראש השב"כ לשעבר יישאל בעדותו על האירוע, שאם התקיים - נכחו בו כוחותיו. השופט אלקלעי הודה אמנם כי מאחר שראש השב"כ לשעבר כהן לא נכח במקום, תיחשב עדותו ל"עדות מפי השמועה", אולם לנוכח תפקידו, תהיה עדות זו קבילה. במקביל, דחה השופט עזריה אלקלעי את זימונו של ראש השב"כ שכיהן בתפקיד לפני כהן, יובל דיסקין, בטענה שלא שימש בתפקיד באירוע המדובר.

עורכי הדין ליאור אפשטיין ואביגדור פלדמן, שמייצגים את סרנה, מסרו בשם מרשם: "בית משפט והליך שיפוטי הם מקום מאוד לא מומלץ למי שמבקש רווח טקטי והישגים של נראות. החלטת בית המשפט מהיום מסיימת את מחול ההסתרה וההסתתרות והרצון לתמרן בין המציאות לבין מגבלות פקודת הראיות. התובע והתובעת יתייצבו וייחקרו בין שיבחרו לתת תצהיר ובין שלא, ולעובדה שהם גם ,לעת הזאת, ראש הממשלה ורעייתו אין שום משמעות או ערך".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
ראש הממשלה בנימין נתניהו בטקס פרידה מראש השב"כ היוצא יורם כהן. מאי 2016. עמוס בן גרשום, לשכת העיתונות הממשלתית
נתניהו ויורם כהן/לשכת העיתונות הממשלתית, עמוס בן גרשום

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully