וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניסיון האונס בפתח תקווה: "ביצע מעשים מגונים בילדה וביקש 'להיפגש שוב'"

26.1.2017 / 11:04

כתב אישום הוגש היום נגד אזרח סודאן שפרץ לפני כשבועיים לבית בפתח תקווה ואיים על בת 12 שלא לפצות פיה, תוך שהוא מבצע בה מעשים מגונים ורומז כי פגע בבני משפחתה. האב ששמע קולות בוקעים מהחדר מצא את הנאשם מתחבא בארון. הוא נמלט ונתפס לאחר מצוד

חשד לרצח אישה בפתח תקווה. נובמבר 2015. מגד גוזני
הנאשם איים על הילדה שאם תדבר הוא יפגע בבני משפחתה/מגד גוזני

כתב אישום הוגש היום (חמישי) נגד אזרח סודאן בן 31 בגין פריצה לבית בפתח תקווה, גניבה ומעשים מגונים בילדה בת 12. כתב האישום שהגישה פרקליטות מחוז מרכז לבית המשפט המחוזי מרכז באמצעות עו"ד רעות אבירי, מיחס לנאשם ראשיד אייה עבירות של איומים, התפרצות לבית מגורים, גניבה וריבוי עבירות מעשה מגונה בנסיבות אינוס בקטינה מתחת לגיל 16.

לפי כתב האישום, ביום שבת לפני כשבועיים בשעה 04:35 פרץ אייה לבית בפתח תקווה כשהוא תחת השפעת סמים ואלכוהול. הוא נכנס לחדרה של הילדה, שישנה במיטתה, והעיר אותה. הוא סימן לה שלא לדבר תוך ואיים עליה שאם תעשה כן – הוא יהרוג אותה ויפגע בבני משפחתה. הילדה שחששה לשלום הוריה שאלה בבכי את אייה אם הוא עשה להם משהו והוא שתק ולא השיב. הוא ביצע בה מעשים מגונים כשהוא מתעלם מהבכי שלה.

לקריאה נוספת:
חשד: הפורץ אמר לילדה שרצח את משפחתה – וניסה לאנוס אותה
בן 26 חשוד שפרץ לדירה בפתח תקווה – ותקף מינית בת 12 בשנתה
השכנים של הילדה שהותקפה בביתה בפתח תקווה: "מפחדים לרדת לגן"

הפגנה נגד מבקשי מקלט השוהים בפתח תקווה, 15 בינואר 2017. ראובן קסטרו
"במעשיו טבועה מסוכנות לציבור בכלל ולילדה בפרט". הפגנה בפתח תקווה אחרי המקרה/ראובן קסטרו

לאחר מכן, כך עולה מכתב האישום, רשם אייה על גבי פתק את מספר הטלפון שלו, הכניס למגירה בחדרה של הנערה והורה לה לרשום עבורו את מספר הטלפון שלה, כשהוא אומר לה שהוא מעוניין להיפגש עמה שוב. בשלב זה אייה חיפש את מכשיר הטלפון הנייד שלו ולא מצא. הוא החל לחפש ברחבי הבית ובגינה ודרש מהילדה להתלוות אליו. כאשר השניים שבו לחדר של הילדה, שמע אייה קולות מהבית ומיהר להתחבא בארון בחדר.

האב, ששמע רעשים בוקעים מהחדר של בתו, נכנס פנימה ופתח את דלת הארון. הנאשם ברח מהמקום בעוד האב רודף אחריו, וגנב את הטלפון הנייד של הילדה ואת הארנק של האם. הוא נעצר לאחר מצוד של המשטרה.

"במעשיו טבועה מסוכנות זועקת לכלל הציבור ולקטינה בפרט", נכתב בבקשת המעצר על ידי עו"ד רעות אבירי מפרקליטות מחוז מרכז. "המשיב ביצע מעשים מגונים ברף החומרה הגבוה ביותר, בקטינה, בביתה-מבצרה, בתוך מיטתה, תוך איומים על חייה וחיי בני משפחתה, בעוד הקטינה שרויה בפחד באשר לגורלה, חוששת לחיי בני משפחתה וממררת בבכי. לאחר שהמשיב סיים לבצע את זממו בקטינה, הגדיל לעשות ודרש ממנה לתת לו את מספר הטלפון הנייד שלה, וכן מסר לה את מספרו, על מנת לשוב ולהיפגש עמה פעם נוספת". הפרקליטות ביקשה את המשך מעצרו של הנאשם עד לתום ההליכים המשפטיים נגדו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully