אמא חושפת את הסוד שלה אצל ד"ר פיל. DR PHIL, צילום מסך
צילום מסך/DR PHIL

האמא והאישה המושלמת חושפת: "עובדת בזנות כל חיי ושכבתי עם יותר מ-1,000 גברים"

29.1.2017 / 8:52

מבחוץ חייה נראים מושלמים, אך מרסדס בת ה-24 הסתירה מבעלה ושני ילדיה סוד גדול אותו חשפה רק עכשיו: היא עובדת כנערת ליווי מאז שהייתה בת 14, שכבה עם מעל ל-1,000 גברים ואביו של בנה השני הוא בכלל אחד הלקחות שלה. לעומת זאת, אחותה טוענת שהיא בכלל שקרנית כפייתית

Dr. Phil

מבחוץ (זאת אומרת ממבט זריז בפייסבוק), נראה שמרסדס בת ה-24 חיה את החלום האמריקאי. היא עקרת בית הנשואה מזה 6 שנים לחייל לשעבר, עמו הביאה לעולם שני ילדים, ומתגוררת בוילה מפנקת בת 7 חדרים. כל זה היה רלוונטי עד שמרסדס סיפרה לבעלה סוד אפל שגרם לו לזרוק אותה מהבית ולהרחיקה מהילדים. מרסדס הופיעה בתכניתו של ד"ר פיל וסיפרה שחשפה בפני בעלה שהיא עובדת בזנות מאז שהייתה בת 14, מקבלת כ-50 עד 60 לקוחות בשבוע, שכבה עם יותר מ-1,000 גברים ומרוויחה משכורת שבועית של 6 אלף דולר.

"חייתי בשקר כל החיים שלי. האמת היא שאני נערת ליווי מאז שהייתי בת 14", היא סיפרה לד"ר פיל בטענה שנמאס לה לחיות חיים כפולים, "פגשתי את אנדרו לפני כשש שנים ולא היה לו מושג. הוא חשב שאני עובדת כחשפנית בסוכנות פרטית, וזה היה שקר", היא אמרה, "לפני כחודש הוא גילה שהילד השני שלנו הוא לא באמת שלו. הוא למעשה ילד של אחד הלקוחות שלי".

מרסדס מספרת לבעלה שהיא עוסקת בזנות. DR PHIL, צילום מסך
האישה המושלמת? אחרי 6 שנים סיפרה לבעלה שהיא עובדת כנערת ליווי/צילום מסך, DR PHIL

עוד בנושא:

עוד באותו נושא

נערות ונערי ליווי מציגים חיים זוהרים ולוהטים ברשת - מה המציאות?

לכתבה המלאה

בנוסף לעבודה בזנות, היא מספרת שהיא שותה בקבוק וודקה שלם ביום, קיימה יחסי מין עם אחד מבני משפחתו של בעלה ובגדה בו כשהוא גוייס למשימה צבאית למשך שבעה חודשים. מרסדס מספרת שהיה לה "שוגר דדי" כשהייתה בת 14, ובגיל 16 היא כבר גרה בבית מפואר ונהגה במרצדס מפוארת. אולם, אחותה שהשתתפה גם היא בתכניתו של פיל, טוענת שאחותה מעולם לא יצאה עם "שוגר דדי" ושהיא גרה עם אביה בצעירותה. היא גם טוענת בפני ד"ר פיל שאחותה היא שקרנית כפייתית ושאי אפשר להאמין לשום מילה שלה. "אנדרו הוא אבא ובעל מדהים. אני מאמינה שד"ר פיל יכול לעזור לאחותי והוא בעצם היחיד שיכול", אמרה האחות.

אנדרו טוען שלא היה לו מושג מה אשתו עושה מאחורי גבו. "מרסדס היא שקרנית פתטית שמחפשת תשומת לב. הייתה לי הוכחה מתועדת ממצלמת אבטחה לגבר אחד שהגיע אליי הביתה. אחרי שגיליתי הכל, אני מוכן לתת לה הזדמנות להיות אמא אבל הקשר ביננו הסתיים. עד כמה שאני יודע, היא גרה עכשיו בבתי מלון שונים. הסיבה היחיד שאני כאן היא למען הילדים שלי. אם היא לא תקבל עזרה, אני אלחם עבור משמורת בלעדית על הילדים".

בעלה של מרסדס נחשף לסודה האפל. DR PHIL, צילום מסך
אנדרו הבעל לא האמין כששמע את האמת על אשתו/צילום מסך, DR PHIL

על אף שמרסדס מרוויחה אלפי דולרים בשבוע, היא טוענת שאין לה כסף ושהיא גרה ברחוב. ד"ר פיל שאל אותה בהלם: "מה עשית עם הכסף שלך? הכסף שלך חייב ללכת לאיזה מקום, נכון? הנקודה שלי היא שאת אפילו לא מסוגלת להיות אחראית על מה שאת עושה עם הכסף שלך". בבכי סיפרה לו מרסדס שהיא לא אמא רעה ושילדיה מעריצים אותה. ד"ר פיל הציע לה בתגובה להיכנס למכון גמילה, "את אמא, אבל את לא יכולה להיות אמא כרגע כי את לא יכולה לתת את מה שאין לך. אני אשלח אותך לגמילה, אבל אם אקבל שיחת טלפון אחת על זה שהתפרצת או התנהגת לא יפה, אגיד להם לבעוט אותך חזרה לרחוב".

ככה זה נראה אצל ד"ר פיל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully