וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לקראת פרסום דוח מבקר המדינה בנושא מבצע צוק איתן, מתחדדים העימותים בין חברי הקבינט בעת המבצע, כשעקיצות, האשמות, וחילופי דברים קשים בין חלק מהשרים היו חלק בלתי נפרד מהשיח שהתנהל ביניהם במהלך 51 ימי הלחימה של צה"ל בעזה. שנתיים וחצי אחרי המבצע, הקרבות הקשים שפרצו במהלך המבצע בתוך הקבינט המדיני-ביטחוני מסרבים להירגע, כשמצדו האחד של המתרס – יו"ר הבית היהודי נפתלי בנט ויו"ר יש עתיד יאיר לפיד, שטוענים בתוקף כי איום המנהרות לא עלה על שולחן הפורום היוקרתי, ומצדו השני – ראש הממשלה, בנימין נתניהו ושר הביטחון לשעבר משה יעלון, הדוחים את הטענות לפיהן לא נערכו לאיום המנהרות כ"הפוכות מהאמת".

לקראת פרסום דוח מבקר המדינה בנושא מבצע צוק איתן, מתחדדים העימותים בין חברי הקבינט בעת המבצע, כשעקיצות, האשמות, וחילופי דברים קשים בין חלק מהשרים היו חלק בלתי נפרד מהשיח שהתנהל ביניהם במהלך 51 ימי הלחימה של צה"ל בעזה.

שנתיים וחצי אחרי המבצע, הקרבות הקשים שפרצו במהלך המבצע בתוך הקבינט המדיני-ביטחוני מסרבים להירגע, כשמצדו האחד של המתרס – יו"ר הבית היהודי נפתלי בנט ויו"ר יש עתיד יאיר לפיד, שטוענים בתוקף כי איום המנהרות לא עלה על שולחן הפורום היוקרתי, ומצדו השני – ראש הממשלה, בנימין נתניהו ושר הביטחון לשעבר משה יעלון, הדוחים את הטענות לפיהן לא נערכו לאיום המנהרות כ"הפוכות מהאמת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully