וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החדשות בדקה | צפו: שלושה גורי כלבים חולצו ממפולת השלגים באיטליה

24.1.2017 / 11:39

כל החדשות של היום בדקה אחת: מיכל רשף מגישה לכם מאולפן וואלה! NEWS את כל מה שצריך לדעת ב-60 שניות. צפו במהדורה שמתעדכנת כל הזמן

מערכת וואלה!

ישראלי בשנות ה-20 לחייו, שנלחם בארגון "המדינה האסלאמית" (דאעש) במדינה ערבית שלה אין קשרים עם ישראל, מואשם ברצח ונמצא במעצר זה שנה וחצי - כך הותר היום (שלישי) לפרסום. התקרית אירעה ימים בודדים לאחר שהגיע למדינה הצעיר, תושב תל אביב, כדי לסייע לכוחות מקומיים להילחם בארגון. העונש על רצח במדינה זו הוא עונש מוות. הפרשה נחשפה על ידי השר איוב קרא כבר בנובמבר, אולם משיקולים ביטחוניים היא צונזרה על ידי מערכת הביטחון. ממשרד החוץ נמסר כי "הם מקווים שהוא ישוחרר בקרוב".

הישראלי הואשם שבמהלך נסיעה במונית, ביוני 2015, רצח את הנהג. זאת, ככל הנראה, אחרי עימות שהחל ביניהם כשהנהג גילה את זהותו ואיים לחשוף כי הוא ישראלי ויהודי. על פי אחד הפרסומים, לבני משפחתו סיפר כי טס למדינה הזרה על מנת לבקר קרובי משפחה המצויה לדבריו בסכנה בצל הקרבות באזור עם דאעש. המדינה הערבית שבה נעצר אסורה לנסיעה לישראלים, ועל פי המטה ללוחמה בטרור נשקף ממנה "איום קונקרטי גבוה מאוד". הודגש כי קיים חשש ממשי לחייהם של ישראלים המבקרים במדינה.

השר בנט התייחס היום לדוח המבקר על צוק איתן. "מהדוח עולה תמונה ברורה של הקיבעון המחשבתי של קברניטי המדינה", אמר במהלך כנס של המכון למחקרי ביטחון לאומי. שר הביטחון לשעבר יעלון, עקץ את בנט בכנס ואמר: "פוליטיקאים מדליפים מהדוח כדי לקושש עוד לייקים".

בדרום נסגרו הבוקר לתנועה מספר כבישים, זאת בשל מסע ההלוויה הצפוי של יעקוב אבו אל-קיעאן, שדרס למוות את השוטר ארז לוי ונורה למוות. הכבישים ייפתחו בתום ההלוויה.

כוחות החילוץ באיטליה ממשיכים במאמצים לאתר ניצולים במפולת השלגים הכבדה שפקדה את העיר פנה וקברה תחתיה בית מלון. לצד האכזבות נרשמו גם רגעים מרגשים, אחד מהם היה כאשר המחלצים הצליחו להציל שלושה גורי כלבים מההריסות, וחילצו אותם בריאים ושלמים.

תחזית מזג האוויר: היום תחול עלייה במידות החום. מחר – אביך.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully