וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בשידור חי: מושל מינסוטה התמוטט בעת שנאם בבית המחוקקים

24.1.2017 / 11:55

מארק דייטון בן ה-69 נשא דברים בנוגע לתכנית הבריאות "אובמה קר", והתמוטט במהלך נאומו. הישיבה, שהועברה בשידור חי פוזרה, המושל קיבל טיפול רפואי במקום ושוחרר לביתו

עריכה: יאיר דניאל

מושל מינסוטה מארק דייטון, התעלף הלילה (שלישי) במהלך "נאום מצב המדינה", אותו נשא בפני בית המחוקקים במדינה. המושל הדמוקרטי בן ה-69 היה בעיצומו של החלק הנוגע למצב הביטוחים הרפואיים במדינה, בדגש על עליית תשלומים בעבור ביטוח הבריאות בר ההשגה "אובמה קר", כאשר לפתח חש ברע והתמוטט, ועוזריו תפסו אותו והשכיבו אותו על הרצפה. הישיבה, ששודרה בשידור חי, פוזרה כעבור זמן קצר ודייטון קיבל טיפול רפואי במקום. מי שהעניקו לו עזרה ראשונה היו שני מחוקקים רפובליקנים, ג'ף בייקר וג'ים ניוברגר.

ברשת הטלוויזיה המקומית WCCO פורסם כעבור זמן קצר כי "המושל מתלוצץ עם הפרמדיקים". ראש הסגל של דייטון פרסם הצהרה בה נכתב כי המושל "התעלף למשך זמן קצר, לאחר שדיבר במשך 40 דקות". הוא הוסיף כי בתום בדיקות רפואיות הוחלט לשחרר אותו לביתו. "הוא נמצא בחברת בנו ונכדו", כתב ראש הסגל, שציין שכבר הבוקר מתכוון דייטון להתייצב לדיון על הצעת התקציב לשנת 2017.

יושב ראש בית המחוקקים של מינסוטה, קורט דאווט, איחל למושל בריאות, ופרסם הצהרה בה כתב: "המושל דייטון נמצא במחשבותיי ותפילותיי הלילה. שאבתי עידוד כשראיתי אותו הולך הביתה בכוחות עצמו, ואני מצטרף לרבים מתושבי מינסוטה המאחלים לו כל טוב".

עוד בוואלה! NEWS:
בשעותיו האחרונות בבית הלבן: "אובמה העביר לפלסטינים 221 מיליון דולר"
חקירות נתניהו: מילצ'ן מאיים בתביעה על ח"כ אמסלם
המבקר צפוי לקבוע: הקבינט לא עודכן בצוק איתן; צה"ל לא נערך למנהרות

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"התלוצץ עם הפרמדיקים". דייטון, הלילה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully