וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסדר טיעון לשירי סובול: נמחק סעיף הרצח של אחותה התאומה

24.1.2017 / 10:20

לבקשת אמה, הודתה סובול במסגרת הסדר הטיעון בשידול לחבלה בכוונה חמורה וסיוע לאחר מעשה. הפרקליטות מבקשת עונש בן עשר שנים. סובול הואשמה ברצח אחותה הילי יחד עם בן זוגה, דוד ערן, שהודה ברצח וצפוי לשאת עונש של 20 שנות מאסר

צילום: ניב אהרונסון, עריכה: שניר דבוש

שירי סובול, שהואשמה ברצח אחותה התאומה הילי, הורשעה היום (שלישי) בשידול לחבלה בכוונה חמורה ובסיוע לאחר מעשה לאחר שהודתה בעבירות במסגרת הסדר טיעון שהושג בין סנגוריה לבין הפרקליטות. הסדר הטיעון הוצג הבוקר בדיון בעניינה של סובול בבית המשפט המחוזי בתל אביב. פרקליטות מחוז תל אביב מבקשת להטיל על סובול עונש של עשר שנות מאסר וכן עונש מאסר על תנאי ותשלום קנס. אמה של סובול, נפגעת העבירה, הייתה זו שביקשה מהפרקליטות להקל בעונשה של בתה.

בן זוגה של סובול, דוד ערן, שהואשם עמה ברצח, הורשע במסגרת ההסדר ברצח באחריות מופחתת בשל מצבו הנפשי, לאחר שהודה במעשה. פרקליטות מבקשת להטיל עליו עונש מאסר של 20 שנה. כתנאי להסדר יפצה ערן את אמה של סובול ב-258 אלף שקלים. הפרקליטות תבקש בנוסף להטיל עליו עונש מאסר על תנאי ממושך. סובול וערן יישלחו לתסקיר שירות המבחן בשל גילם הצעיר.

עוד בוואלה! NEWS:
הקבינט לא עודכן, צה"ל לא נערך: נתניהו, יעלון וגנץ במוקד הביקורת
לאחר ההרשעה החותכת: היום יחל שלב הטיעונים לעונשו של אזריה
חקירות נתניהו: מילצ'ן מאיים בתביעה על ח"כ אמסלם

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אמה ביקשה מהפרקליטות להקל בעונשה. סובול, בדיון היום/מערכת וואלה!, צילום מסך

התובעת במשפט, עו"ד זהר דולב מפרקליטות מחוז תל אביב, אמרה כי הסדר הטיעון הושג בעקבות גישור. "הגענו להסדר לאחר פגישה עם אם המנוחה והנאשמת שביקשה שנקל עם בתה", אמרה. היא הוסיפה כי במסגרת ההסדר "הוסכם שהנאשמת יורשע בעבירת שידול לחבלה בכוונה מחמירה וסיוע לאחר מעשה והנאשם יורשע ברצח. ההסדר הושג אחרי ששאלנו ודנו דיונים רבים גם אצל פרקליט המחוז ישיבות גישור וחשיבה בפני הרכב. אנחו חושבים שהגענו להסדר ראוי, שקלנו שיקולים רלוונטיים ובסופו של יום התחשבנו בדברי אם המנוחה והנאשמת שביקשה שנקל עם בתה ועשינו זאת".

סנגורו של ערן, עו"ד ששי גז, אמר כי העונש שיישא מרשו אינו קל. "אחרי שקראנו את התיק הבנו שזו עסקה טובה לפרקליטות שחסכה הליך ממושך וגם לנו היה קשה להצליח בשל הראיות בתיק. מצבו הנפשי של הנאשם הוביל אותנו למסקנה שעדיף לגמור את התיק הזה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
הקראת כתב אישום פרשת הילית סובול, מחוזי תל אביב. מרץ 2016. מגד גוזני
יישא 20 שנות מאסר. דוד ערן/מגד גוזני

בחודש מרץ הואשמה סובול ברצח אחותה יחד עם בן זוגה ערן. השניים הואשמו גם בקשירת קשר לביצוע פשע ובשיבוש מהלכי משפט. ואולם, בכתב האישום לא צוין כי סובול לקחה חלק פעיל ברצח אחותה ולכן אישומה ברצח היה מפתיע, שכן ההערכה הייתה שתואשם בסיוע לאחר מעשה.

על פי כתב האישום, השניים תכננו יחד את המעשה לאורך כמה חודשים, הצטיידו בכפפות, בסכינים ובבגדים להחלפה והגיעו לדירתה, שם דקר לכאורה ערן את סובול יותר מ-130 דקירות, במקומות רבים בגופה, בזמן שאחותה עמדה לצדו וצפתה במתרחש. בשלב זה, נטען בכתב האישום, פעלו השניים לטשטוש הראיות בזירה – סובול החביאה את הסכינים ששימשו למעשה ואת בגדיו של ערן, והוציאה את הידית מדלת החדר על מנת למנוע את הכניסה אליו.

(עדכון ראשון: 8:21)

אבי אשכנזי על רצח התאומות בתל אביב, היום ההלוויה. מערכת וואלה!
הילי סובול, הנרצחת/מערכת וואלה!

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully