וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נסע עם ארוסתו ובן דודו ליום הולדתו ה-18 – ונהרג איתם בתאונה

24.1.2017 / 0:30

היום השמח הפך בשעות אחר הצהריים לטרגדיה מזעזעת, כששלושה מבני המשפחה איבדו את חייהם בתאונה באזור כרמיאל. "אמו הכינה את הכיבוד, ולא האמינה". משפחתה של ההרוגה הרביעית, בת 58, תרמה את קרניות עיניה: "עשתה מעשים טובים בחייה וגם במותה"

צילום: מד"א, כיבוי אש וסרטוני גולשים, עריכה: יוסי אלטר

ההתרגשות וההכנות בבית משפחת חליחל שבגוש חלב, בגליל העליון, התחלפו אתמול אחר הצהריים (שני) בזעקות שבר, עת שהבינה כי שלושה מהרוגי התאונה הקטלנית באזור כרמיאל הם בני המשפחה. עלי חליחל בדיוק אסף את בן דודו אחמד עואודה, בן 16, יחד עם ארוסתו דארין חאג' – כדי להגיע לחגיגות יום הולדתו ה-18 בביתו. אלא שבדרך התנגשו השלושה חזיתית ברכב ההסעות ונהרגו.

לפני כ-11 שנים, מת אביו של עלי ממחלה קשה, ואתמול הגיעו מאות מנחמים בפעם השנייה אל הבית שבגוש חלב – זה שהייתה אמורה להתקיים בו מסיבת יום ההולדת. "ראיתי אותו בבוקר בכפר כנא עם מכונית הגולף השחורה שלו. הוא נופף לי לשלום, ושלוש שעות אחר כך נהרג בתאונה", סיפר ד"ר ערפאת עואודה, קרוב משפחה של עלי. "אימא שלו כבר הכינה את כל הכיבוד במקרר. היא שמעה על התאונה ולא האמינה שהיא קשורה לבנה".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מימין לשמאל: אחמד, דארין ועלי/מערכת וואלה!, צילום מסך

מערוף עואודה, קרוב משפחה נוסף, סיפר כי אחמד "רק התחיל את החיים שלו". לדבריו, "הוא עזב את התיכון והתחיל לעבוד כדי לבנות את עצמו, לקנות אדמה, לבנות בית ולמצוא את החצי השני שלו כדי להקים משפחה".

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס

"ברגע אחד כל כך הרבה משפחתו התרסקו היום"

ההרוגה הרביעית בתאונה היא סעיד סיהאם, בת 58 מעין אל-אסד, ששהתה ברכב ההסעות. "דיברתי עם חמשת ילדיה האהובים של אחותי היקרה, ובהסכמתם החלטנו לתרום את הקרניות. אם ניתן לעזור למישהו אחר, חייבים לעזור", סיפר אחיה הצעיר, ד"ר נאדים אבו סלאח. "מבחינתנו זה רק הגוף שנשאר והיא אינה כבר בו. אחותי עשתה מעשים טובים גם בחייה וגם במותה. קשה לנו מאוד".

תאונת דרכים בין צומת חנניה לצומת שבע. ינואר 2017. מאיר וקנין, מערכת וואלה!
זירת התאונה בין השניים/מערכת וואלה!, מאיר וקנין

סעיד הלכה לעולמה שנה וחצי לאחר שבעלה מת ממחלה קשה. "באפריל כל המשפחה תכננה לבקר את הבת שלה בגרמניה. עכשיו הכול נקטע. זה אסון נורא. על שטות של רגע, כל כך הרבה משפחות התרסקו היום", אמר אחיה. "היא התחילה לעבוד לפני חודשיים בבית אריזה במיקום. היא לא הייתה זקוקה לזה , אבל בגלל שהילדים גדלו, היא חיפשה עיסוק. הבן הקטן שלה חייל שמשרת באזור מירון ואילו בבית חיה בת נוספת, סטודנטית לתואר שני בהנדסת מזון באוניברסיטת חיפה".

4 נהרגו בתאונה בין רכב פרטי לרכב הסעות בצומת בכביש 866 באזור כרמיאל. מערכת וואלה! NEWS
כלי הרכב בזירת התאונה/מערכת וואלה! NEWS

(עדכון ראשון: 22:00)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully