וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הבת תפסה את אמא שלה על חם מקיימת יחסי מין עם 5 קטינים

28.1.2017 / 6:11

ג'יימי אייר, בת 40 מפלורידה, הגיעה למסיבה של בתה שהתקיימה בביתה, סיפקה אלכוהול לקבוצת הקטינים ואז ביצעה בחלקם מין אוראלי ולקחה אותם למיטתה. בשלב מסוים נתפסה על חם על ידי בתה

nbcmiami

חשבתי שאמא שלכם רעה? הכירו את ג'יימי אייר, ככל הנראה האמא החולנית ביותר עליה שמענו לאחרונה. כמה חולנית? ובכן, אייר, בת 40 מפלורידה, נעצרה על ידי המשטרה לאחר שסיפקה אלכוהול לקטינים במהלך מסיבה שערכה אחת מבנותיה.

אבל חכו, זה החלק הקל של הסיפור. החלק הרע? אייר אף קיימה יחסי מין עם חמישה - כן, חמישה - מתוך הקטינים (שלושה מהם בני 16). המסיבה המדוברת התרחשה ב-23 בדצמבר, 2016, ואייר הגיעה אליה מאוחר. "היא דיברה ושתתה עם הקטינים, ולבסוף אמרה לאחד מהם שהיא צריכה להתקלח ושהיא רוצה שיבוא ויעזור לה", נכתב בתיק הפלילי שלה.

עוד בנושא:

מתח את חברתו שהוא בוגד בה - אבל אז גילה שהיא בעצם בוגדת בו
הנערה הזו אנסה צעיר באיומי סכין ואילצה אותו לבצע בה מין אוראלי
עובדות דימו מין אוראלי בקולגות על במת כנס טכנולוגיה

אמא מואשמת בסקס עם חברים של בתה. REDDIT, צילום מסך
תמונת המעצר של ג'יימי אייר - כשהיא עדיין שיכורה/צילום מסך, REDDIT

במקום מקלחת, האמא בת ה-40 גררה את הנער לחדר השינה שלה, שם ביצעה בו מין אוראלי. אחריו נכנס לחדר עוד קטין, ועוד אחד. בשלב מסוים בתה של אייר נכנסה לחדר השינה, וראתה את אימה מקיימת יחסי מין עם שני נערים, בגילאי 16 ו-17.

לאחר שהתלמידים חזרו לבית הספר ההם מיהרו לספר לחבריהם על הלילה, השמועה עשתה לה כנפיים והגיעה מהר מאוד לידי המשטרה שפתחה בחקירה. מספר תלונות הוגשו נגדה, האם נעצרה כבר למחרת המסיבה, עדיין שיכורה, והיא כרגע נמצאת בכלא, ממתינה לשופט שיכריע באשר לעונש שתספוג.

עוד באותו נושא

האמא ששיחקה "טוויסטר בעירום" ושכבה עם קטינים - לא תכלא

לכתבה המלאה
ג'יימי אייר. REDDIT, צילום מסך
"דיברה ושתתה עם הקטינים, ולבסוף אמרה לאחד מהם שהיא צריכה להתקלח". גימי אייר/צילום מסך, REDDIT

לפי התקשורת המקומית לא ידוע האם היא הודתה בעובדות והאם היא כבר שכרה עורך דין, אולם ידיוע שלפחות חמישה קטינים הודו בחקירה שביצעו איתה אקטים מיניים. במדינת פלורידה, העונש נאסר על אדם מעל גיל 24 לקיים יחסי מין עם מי שמתחת לגיל 17 והעונש הקבוע בחוק על עבירה שכזו הינו 15 שנות מאסר.

ג'יימי אייר. REDDIT, צילום מסך
ג'יימי אייר/צילום מסך, REDDIT
  • עוד באותו נושא:
  • יחסי מין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully