וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איראן עונה לנתניהו: "במקום לדאוג לעמנו, שיפסיק לטבוח בפלסטינים"

במסיבת עיתונאים נשאל דובר משרד החוץ של איראן על סרטון הפנייה של נתניהו לעם האיראני. אף שלא רצה להגיב תחילה אמר הדובר: "אם באמת אכפת לו מהעם האיראני, מוטב שיפסיק את הטבח שהוא מבצע בנשים ובילדים פלסטינים"

צילום: מדף הפייסבוק של PRESS TV, עריכה: שניר דבוש

דובר משרד החוץ של איראן, בהרם קאסמי, הגיב היום (שני) במסיבת עיתונאים שערך על הסרטון שפרסם ראש הממשלה בנימין נתניהו בעמוד הפייסבוק שלו, שבו פנה לעם האיראני וניסה לשכנעו להילחם במשטר העריצות. "מוטב שיפסיק את הטבח שהוא מבצע בפלסטינים, במקום להביע הזדהות מזויפת עם העם האיראני", אמר.

"פעם בכמה זמן הוא מצהיר הצהרות שכאלה", אמר קאסמי כשנשאל על הסרטון. בתחילת דבריו הוא אף אמר כי הוא לא מעוניין להגיב על כך. "אם באמת אכפת לו מהעם האיראני, מוטב שיפסיק או יגביל את הטבח שהוא מבצע בנשים ובילדים פלסטינים". קאסמי ציין כי נתניהו מצליח לחמוק מהפשעים שהוא מבצע, "לכן, עדיף שלא לענות לו בכלל על ההצהרות האלה".

לקריאה נוספת:
טראמפ שוחח עם נתניהו: "הסכם בין ישראל לפלסטינים יושג רק במו"מ ישיר"
איראן: מחאה נדירה ושביתת רעב הובילו לשחרור אסירה פוליטית

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
דובר משרד החוץ של איראן במסיבת עיתונאים/מערכת וואלה!, צילום מסך

בטרם שוחח אמש עם נשיא ארצות הברית דונלד טראמפ על הנושא, פרסם נתניהו בעמוד הפייסבוק שלו מסר באנגלית לעם האיראני. "אני מתכנן לדבר עם הנשיא טראמפ על האיום של המשטר האיראני הקורא להשמדת ישראל", פתח נתניהו את דבריו.

"אני מקווה שהמסר הזה יגיע לכל איראני, צעירים או מבוגרים, דתיים או חילוניים, נשים או גברים. אני יודע שהייתם מעדיפים לחיות ללא פחד, לדבר בחופשיות, לאהוב את מי שאתם רוצים לאהוב מבלי לפחד שיתלו אתכם או יענו אתכם. יש לכם היסטוריה מעוררת גאווה ותרבות עשירה, אך אתם כבולים במשטר עריץ".

לדבריו, "המשטר חסר הרחמים ממשיך לשלול מכם את החופש שלכם. כשהוא קורא להשמדת ישראל, הוא מעוניין לחזק את העוינות בינינו. זה לא נכון. אתם חברינו, לא אויבנו. תמיד נפריד בין העם האיראני לבין המשטר האיראני".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
נתניהו בישיבת הממשלה: "בנושא ההתיישבות- אין מי שדואג לה יותר ממני". לשכת העיתונות הממשלתית
"האיראנים כבולים במשטר עריץ". נתניהו/לשכת העיתונות הממשלתית

אתמול שוחח נתניהו עם טראמפ, לראשונה מאז שנכנס לבית הלבן. בשיחה, שאותה הגדיר טראמפ כ"נחמדה מאוד", קבעו השניים כי נתניהו יגיע לביקור מדיני בוושינגטון בחודש הבא, והמועד המדויק ייקבע בימים הקרובים.

"בין השניים התקיימה שיחה מאוד חמה. ראש הממשלה הביע את רצונו לעבוד ביחד עם הנשיא טראמפ בחזון משותף לקידום שלום וביטחון באזור, באופן שלא יהיו פערים בין ארצות הברית לישראל. שני המנהיגים דנו בהסכם עם איראן, התהליך המדיני עם הפלסטינים ונושאים אחרים", נמסר מלשכת נתניהו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully