וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שני עצורים בקטטה בבית המשפט בחיפה בדיון של ראש מועצה החשוד ברצח

23.1.2017 / 12:12

בין משפחתו של ראש מועצת ג'וליס המואשם ברצח סלמאן עאמר למשפחת הקורבן מוניר נבואני התפתח ויכוח באולם הדיונים. כשיצאו למסדרונות בית המשפט המחוזי, הוויכוח הסלים לקטטה. המשטרה הפרידה על ידי שימוש בגז פלפל ועצרה שני חשודים

צילום: דורון שפר וסרטוני גולשים, עריכה: יאיר דניאל

(סרטון מצלמות אבטחה מזירת הרצח מול בניין מועצת ג'וליס בחודש שעבר)

קטטה פרצה היום (שני) בבית המשפט המחוזי בחיפה בעקבות עימות שהתפתח בדיון בבקשת ראש מועצת ג'וליס, סלמאן עאמר המואשם ברצח, להשתחרר למעצר בית. כוחות משטרה גדולים הגיעו למקום והפרידו בין משפחתו של עמאר לבין זו של הנרצח, מוניר נבואני. שני תושבי ג'וליס בשנות ה-20 וה-50 לחייהם נעצרו במהלך הפרת הסדר.

הקטטה פרצה לאחר שבני משפחת נבואני מחו בתוך אולם הדיונים על בקשת הנאשם להשתחרר למעצר בית. הסערה שהתעוררה בפנים גלשה גם למסדרונות בית המשפט. כוחות האבטחה שהגיעו למקום וביקשו להשליט סדר בין הצדדים השתמשו בגז פלפל כדי להפריד ביניהם.

לקריאה נוספת:
ראש מועצת ג'וליס נאשם ברצח: "המשיך לירות בראשו עד שמת"
תיעוד הירי בג'וליס: ראש המועצה מותקף במוט – ויורה למוות בקבלן
מאות ליוו למנוחות את הקבלן שראש מועצת ג'וליס חשוד ברציחתו

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
כוחות המשטרה הפרידו בין הצדדים. בית המשפט בחיפה, היום/מערכת וואלה!, צילום מסך

באוקטובר האחרון הוגש כתב אישום נגד עאמר בגין רצח בכוונה תחילה ובשיבוש הליכי משפט. לפי כתב האישום, עאמר ירה בנבואני, קבלן מקומי בן 45 עמו היה מסוכסך במשך תקופה ארוכה. יחד עם הגשת כתב האישום, הוגשה קשת מעצר עד תום ההליכים המשפטיים.

לפי כתב האישום, ב-24 באוגוסט הגיע נבואני סמוך לשעה 9:00 בבוקר לבניין המועצה המקומית בג'וליס וביקש להיפגש עם עאמר מבלי שתיאם עמו פגישה מראש. נבואני, שככל הנראה סבר שראש המועצה יסרב לפגשו, התפרץ למשרדו, קילל אותו ודרש ממנו להתפטר מתפקידו לאלתר. עאמר, כך על פי כתב האישום, ביקש מנבואני להירגע, אך זה ירק לעברו וצעק "תירה בי, תירה בי" ולאחר מכן השליך לעברו כוס שתייה. לשוטרים שהוזעקו למקום הסביר נבואני כי רצה לשוחח עם עאמר והרוחות נרגעו.

קטטה במסגרת דיון בעניינו של ראש מועצת ג'וליס סלמאן עאמר המואשם ברצח מוניר נבואני, בימ"ש מחוזי חיפה. ינואר 2017. חטיבת דובר המשטרה,
הוויכוח הסלים לקטטה/חטיבת דובר המשטרה

כעבור כשבועיים, ב-5 בספטמבר בשעה 8:30, הגיע עאמר לבניין המועצה וחנה במקום השמור לו. נבואני הגיע כעבור זמן קצר, יצא מן הרכב, הוציא מתא המטען מקל עץ באורך של קרוב למטר ותקף את רכבו באמצעות המקל. בשלב זה, כך לפי האישום, ירה עמאר כמה יריות מטווח קצר בפלג גופו העליון ובראשו של נבואני. סיבת מותו של נבואני קבעה מפגיעת קליע בלבו. כמו כן, מואשם עאמר כי העלים את האקדח ואת מכשיר הטלפון הנייד שלו, בכוונה לשבש את מהלכי משפטו.

קטטה במסגרת דיון בעניינו של ראש מועצת ג'וליס סלמאן עאמר המואשם ברצח מוניר נבואני, בימ"ש מחוזי חיפה. ינואר 2017. חטיבת דובר המשטרה,
בית המשפט המחוזי בחיפה, היום/חטיבת דובר המשטרה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully