וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארה"ב: כל טיסות הפנים של חברת "יונייטד" קורקעו בשל תקלה

כל המראות המטוסים של החברה האמריקנית בתוך ארצות הברית הושעו בגלל בעיה במחשבי החברה, שנפתרה כעבור שעתיים. תקלה דומה גרמה לביטול טיסות החברה לפני כשלושה חודשים

מטוס יונייטד איירליינס שדה תעופה ניוארק. יונייטד איירליינס,
תקלה דומה התרחשה בשנה שעברה. מטוסי חברת "יונייטד איירליינס"/יונייטד איירליינס

חברת התעופה "יונייטד" קרקעה הלילה (שני) את כל טיסות הפנים שלה לאחר שהתגלתה בעיה במחשבי החברה. דוברת "יונייטד" מסרה כי בחברה "פועלים במהירות האפשרית לפתור את התקלה ולאפשר לנוסעים להגיע ליעדיהם ללא עיכובים נוספים". כעבור שעתיים נפתרה התקלה והטיסות החלו לצאת ליעדיהן.

בחודש אוקטובר בשנה שעברה השביתה בעיה במערכת חישוב משקל המטען טיסות רבות של אותה החברה, וגרמה לעיכובים משמעותיים. התקלה נגרמה עקב הפסקת חשמל באטלנטה שבג'ורג'יה. בהצהרה מטעם החברה נמסר אז כי הפסקת החשמל "פגעה במערכת המחשוב של 'יונייטד'. הצוות הטכנולוגי של החברה פועל כדי לפתור את הבעיה".

תקלות חמורות פקדו בחודשים האחרונים את מחשביהן של חברות תעופה גדולות. בחודש ספטמבר אשתקד אירעה תקלה במחשבי חברת "בריטיש ארווייז" - דבר שהוביל לעיכובים רבים ולתורים ארוכים בשדות תעופה באירופה ובארצות הברית. בחודש אוגוסט של אותה השנה נאלצה חברת "דלתא" האמריקנית לבטל כ- 2,000 טיסות לאחר קריסת מערכת המחשבים שלה.

עוד בוואלה! NEWS:
צרפת: הסמן השמאלי של הסוציאליסטים ניצח בסיבוב הראשון בפריימריז
טיל גרעיני בריטי שוגר בשוגג לארה"ב - אך הממשלה לא דיווחה לפרלמנט
חברת תעופה יצרה מחלקה "לנשים בלבד" בטיסה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully