וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שמונה חברי ועד עובדי נמל אשדוד התפטרו: "ההסתדרות מייצגת את עצמה"

22.1.2017 / 20:35

עקב חילוקי דעות עם ההסתדרות, התפטרו שמונה חברי ועד בטענה כי היא אינה ראויה יותר לייצג אותם. מההסתדרות נמסר: "קבוצת מיעוט בחרה להפנות גב לעובדים ולברוח מאחריות. לא נחזור לימי אלון חסן"

צילום: ראובן קסטרו, שי מכלוף, עריכה: שמרית גולדשטיין ושניר דבוש

(בווידאו: ריאיון עם יו"ר ועד עובדי נמל אשדוד לשעבר, אלון חסן)

שמונה מחברי ועד העובדים של נמל אשדוד התפטרו היום (ראשון) מתפקידם, עקב חילוקי דעות עם ההסתדרות. לטענת חלק מחברי ועד העובדים, "ההסתדרות מייצגת את עצמה ולא את עובדי הנמל", ולכן – אינה ראויה יותר לייצגם.

"התנהלות ההסתדרות הכללית ונציגיה היא התנהלות לא ראויה ואני לא מתכוון לשמש כבובה על חוט", נכתב באחד ממכתבי ההתפטרות. "לא לשם כך נבחרתי ולא לשם כך נתן בי ציבור העובדים את אמונו".

"דווקא בתקופה הכי קשה לעובדי הנמל, בחרה קבוצה שהיא מיעוט, להפנות גב לעובדים ולברוח מאחריות", נמסר בתגובה מדובר ההסתדרות, יניב לוי. "ההסתדרות עומדת מאחורי עובדי הנמל וביטחונם התעסוקתי – אבל בשום פנים ואופן, ובשום מחיר, לא תסכים לחזור לימי אלון חסן החשוכים".

עוד בוואלה! NEWS:
"משפחה נמחקה": האם וילדיה שנספו בשריפה בעין נקובא הובאו למנוחות
עיריית ת"א שילמה עשרות מיליוני שקלים לחוקרים פרטיים למעקב אחרי תושבים
העבודות הסתיימו - הנוסעים נותרו מאוכזבים: "כביש 1 נכשל במבחן הראשון"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מכתבי ההתפטרות של עובדי הנמל/מערכת וואלה!, צילום מסך

חסן, יו"ר ועד העובדים הקודם של הנמל, שמואשם, בין היתר, בעבירות שוחד, הפרת אמונים וקבלת דבר במרמה, התראיין בסוף השבוע למגזין וואלה! NEWS ותקף בחריפות את ההסתדרות. "ההסתדרות היום לא עוזרת ולא מגבה, הישועה לא תבוא ממנה", אמר חסן. "אני פוגש אנשים וחברים ושומע מה קורה היום בנמל וזה צורם לי. הכול נהרס מבחינת העובדים, כל ההסכמים שנלחמנו עליהם ועבדנו קשה עבורם מופרים היום ברגל גסה על ידי ההנהלה".

"כל הוועדים היום חלשים, מעמד העובד ברצפה, לא סתם ההסתדרות יוצאת בפרסומות ומנסה לשווק את עצמה ככזו שדואגת לעובדים", הוסיף חסן. "אני הפסדתי באופן אישי, אבל כל העובדים בנמל הפסידו, וגם כל העובדים במדינת ישראל הפסידו".

אלון חסן לשעבר יו"ר וועד העובדים בנמל אשדוד על רקע הנמל, ינואר 2017. ראובן קסטרו
"ההסתדרות לא עוזרת ולא מגבה". חסן/ראובן קסטרו
נמל אשדוד, 2008. AP
נמל אשדוד/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully