וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

היחסים מתחממים: הנייה יבקר מחר בקהיר וייפגש עם בכירים בממשלה

22.1.2017 / 18:30

מקורות פלסטיניים אמרו לוואלה! NEWS כי בכיר חמאס, שצפוי להיות ראש הלשכה המדינית הבא של הארגון, יגיע לביקור יוצא דופן ברקע ההתקרבות בין הצדדים. בירדן, נפגש אבו מאזן עם המלך ודן עמו בהתפתחויות באזור

ספק 500

איסמעיל הנייה, המועמד המוביל לתפקיד ראש הלשכה המדינית של חמאס, צפוי לבקר מחר (שני) בקהיר ולהיפגש שם עם בכירים מצריים - כך מסרו מקורות פלסטיניים לוואלה! NEWS. ביקורו של הנייה במצרים נחשב יוצא דופן ומתקיים לאחר ארבעה חודשים של שהותו מחוץ לרצועת עזה. הנייה שהה במשך רוב התקופה בקטאר ובנוסף ביקר במדינות ערביות שונות כמו ערב הסעודית. ביקורו של הנייה בקהיר מתקיים בצל המתיחות החריפה בין מצרים לבין הרשות הפלסטינית, בין היתר בשל התקרבותה של קהיר לחמאס.

לאחרונה, פתחה מצרים את מעבר רפיח בתדירות גבוהה יותר והיא אף מאפשרת הכנסת סחורות מחצי האי סיני לעזה. בין היתר, המצרים מאפשרים כניסה של סחורות המשמשות את הזרוע הצבאית של חמאס לבניית מנהרות ולייצור אמצעי לחימה שונים. הפגישות הללו צפויות לחזק את מעמדו של הנייה בתוך חמאס, שם מתנהלות בחודש האחרון הבחירות לראשות הלשכה המדינית במקומו של חאלד משעל. יריבו המרכזי של הנייה בתחרות הוא מוסא אבו מרזוק.

היום נפגש יו"ר הרשות הפלסטינית אבו מאזן בירדן עם המלך עבדאללה. לפי התקשורת הירדנית, הפגישה בארמון חוסייניה עסקה במאמצים הנדרשים כדי להחיות את תהליך השלום בין ישראל לפלסטינים. זאת, לקראת כינוס הליגה הערבית שיתקיים בבירה עמאן בעוד כחודשיים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מתקרב לקהיר. הנייה בעצרת של חמאס ברצועת עזה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully