וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרמטכ"ל איזנקוט עבר ניתוח להסרת גידול סרטני

הצוות הרפואי בבית החולים בילינסון הסיר את הערמונית של הרמטכ"ל גדי איזנקוט, לאחר שהתגלה בה גידול סרטני, והוא הועבר להתאוששות. סגנו מונה לממלא מקום לשלושה שבועות. נתניהו: "צה"ל מחכה לך"

דוברות בלינסון

הרמטכ"ל רב-אלוף גדי איזנקוט עבר היום (חמישי) בבית החולים בילינסון בפתח תקווה ניתוח להסרת הערמונית, לאחר שהתגלה אצלו סרטן מקומי. מדובר צה"ל נמסר כי הרמטכ"ל נמצא כעת בהליך התאוששות. ראש הממשלה בנימין נתניהו מסר הערב כי הוא מאחל בריאות והחלמה מהירה לרמטכ"ל, והוסיף: "צה"ל מחכה לך. מדינת ישראל מחכה לך".

אמש אישרה הממשלה את מינויו של סגן הרמטכ"ל אלוף יאיר גולן לממלא מקומו של איזנקוט לכשלושה שבועות. ההחלטה אושרה בתום משאל טלפוני בין השרים. אלוף גולן קיבל את כל סמכויותיו של איזנקוט עד תום תקופת אשפוזו.

עוד בוואלה! NEWS:
רמטכ"ל לשלושה שבועות: הממשלה אישרה העברת הסמכויות בין איזנקוט לסגנו
ליברמן החליט להאריך את כהונת איזנקוט בשנה: "רמטכ"ל מוערך"
הרמטכ"ל איזנקוט יאושפז להליך רפואי לכמה ימים; סגנו האלוף גולן יחליפו

הרמטכ"ל רא"ל גדי איזנקוט בביקור בבית ספר בעכו, 13 בדצמבר 2016. אדריאן הרבשטיין
איזנקוט/אדריאן הרבשטיין

בצה"ל אמרו כי הבעיה הרפואית התגלתה אצל רא"ל איזנקוט לפני חודשיים, והוחלט כעת לבצע בו את ההליך הרפואי. עוד מסרו כי לאחר ההליך צפוי רא"ל איזנקוט לשוב לשגרה. בצה"ל הדגישו כי איזנקוט מתפקד כרגיל ולאחר ההליך הוא יחזור ויפקד על הצבא.

פרופ' ג'ק בניאל, מנהל המערך האורולוגי בבילינסון שניתח את הרמטכ"ל, אמר הערב כי "הניתוח עבר מצוין. הוא כרגע בהתאוששות. לפני כמה שבועות אבחנו אצלו סרטן הערמונית, ולכן היום הוא עבר הליך רפואי שכלל כריתה של הערמונית בסיוע רובוט. ההליך עבר ללא שום תקלות". הוא הוסיף כי איזנקוט "צפוי להשתחרר מבית החולים בשבוע הבא".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
בית החולים בילינסון/מערכת וואלה!, צילום מסך

ב-2014 פונה איזנקוט, אז סגן הרמטכ"ל, לבית החולים שיבא בתל השומר לאחר שחש ברע. בתום סדרת בדיקות, הוא שוחרר לאחר יממה לביתו. הוא הגיע לבית החולים כשהוא מלווה בגורמי רפואה של צה"ל. בתום מיון ראשוני עבר סגן הרמטכ"ל סדרה של בדיקות אשר בסופן הוחלט כי הוא יישאר להשגחה, כדי לעקוב אחרי המדדים הרפואיים שלו.

(עדכון ראשון: 19:10)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully