וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בצל ההטרדות המיניות: מחבר רוח צה"ל יגבש קוד אתי לשוטרים

פרסום ראשון: פרופ' אסא כשר מצטרף לוועדה, שאמונה על ניסוח מסמך הערכים החדש של משטרת ישראל. ההתקשרות עמו אושרה ללא מכרז עבור 30 אלף שקל. "הוועדה תיתן מענה לכל שוטר ושוטרת"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
כשר, יסייע לניסוח הקוד/מערכת וואלה!, צילום מסך

בעקבות ריבוי ההטרדות המיניות במשטרה, הוחלט להקים צוות אתיקה לארגון, בו ייקח חלק פרופ' אסא כשר, מחבר הקוד האתי של צה"ל, כך נודע לוואלה! NEWS. מחלקת רכישה ומכירות במשטרה אישרה אתמול (רביעי) התקשרות ללא מכרז עם כשר, כיועץ לצוות עבור 30 אלף שקל, כדי לנסח מסמך ערכים מחייב.

לפי הפטור ממכרז, ההתקשרות תבוצע לפי תפוקה בהיקף של עד 20 מפגשים. "מדובר בתחום רגיש, כי בפני היועץ אמורים להיחשף במהלך העבודה ערכי המשטרה, שיטות עבודה, יעדים ונושאים נוספים שלא ניתן לחשפם, אלא בפני מי שכלפיו קיימים יחסי אמון מיוחדים", נכתב בפטור. פרופ' כשר עוסק שנים רבות באתיקה של ארגונים ממלכתיים וציבוריים, והינו בעל ניסיון בעבודה בתחום זה מול גופים ביטחוניים".

עוד בוואלה! NEWS:
כדור בראש למחבל - לא מוסרי, לא חוקי ולא אחראי
קריאה להגיע להלוויית החייל שנהרג בתאונת הנגמ"ש: "בואו לתמוך באמו"
אורי גלר על ה-CIA: "בדקו אם אוכל להפעיל פצצת אטום בטלפתיה"

מפכ"ל המשטרה רוני אלשיך, טקס העיטורים והצל"שים של משטרת ישראל במכללה הלאומית לשוטרים בבית שמש. 22 בספטמבר 2016. הילל מאיר, תצפית TPS
שינויים במשטרה. המפכ"ל אלשיך/תצפית TPS, הילל מאיר

במשטרה החליטו להקים ועדת ערכים בראשות ניצב אלון אסור, מפקד מחוז הצפון. הוועדה מורכבת מאנשי רוח וקציני משטרה בכירים, ואמורה וועדת הערכים אמורה לקבוע שורה של ערכים שבהם ידרשו שוטרי משטרת ישראל לעמוד במסגרת תפקידם. ההחלטה על הקמת הוועדה הייתה של המפכ"ל רוני אלשיך, בעקבות משבר פרשת הניצבים וההטרדות המיניות.

"הוועדה נוצרה כדי לתת מענה לכל שוטר ושוטרת בנושא הערכים, בעקבות המשבר שפקד את המשטרה. אנחנו ארגון אוכף חוק ומגן, וחשוב שלכל שוטר יהיו ערכים שבהם הוא צריך לעמוד". אמר גורם בכיר במשטרה, "מי שמוביל את הפרויקט הוא ניצב אסור, והוחלט שנכון לצרף את פרופ' כשר לוועדה שתקבע את הערכים של שוטרי משטרת ישראל". אסא כשר סירב להתייחס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully