וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החדשות בדקה | צפו: רופא שעבד 48 שעות רצוף התמוטט במהלך ניתוח

19.1.2017 / 13:11

כל החדשות של היום בדקה אחת: מיכל רשף מגישה לכם מאולפן וואלה! NEWS את כל מה שצריך לדעת ב-60 שניות. צפו במהדורה שמתעדכנת כל הזמן

מערכת וואלה!

ערן טיפנברון, עורך אתר Ynet לשעבר, וזאב אלקין, השר להגנת הסביבה, הגיעו הבוקר למשרדי יחידה להב 433, להעיד במסגרת חקירות ראש הממשלה בנימין נתניהו. טיפנברון צפוי למסור עדות בפרשת נתניהו-מוזס, שבמרכזה נרקם דיל לכאורה בין ראש הממשלה למוציא לאור של "ידיעות אחרונות", נוני מוזס.

שלשום נפגש טיפנברון עם ניר חפץ, יועץ התקשורת של משפחת נתניהו. ב"העין השביעית" פורסם כי הם נפגשו בבית קפה של מלון NYX בתל אביב. טיפנברון שימש כעורך הראשי של אתר Ynet מקבוצת "ידיעות אחרונות" עד לחודש מרץ האחרון. חפץ היה בעבר עורך בכיר בקבוצה, וכיום משמש כדובר האישי של משפחת נתניהו. שמותיהם מוזכרים בהקלטות השיחות בין ראש הממשלה בנימין נתניהו למו"ל "ידיעות אחרונות" נוני מוזס.

מקטע בכביש 1 ייסגר הלילה לתנועה בשעה 22:00 עד למחרת בשעה 10:00 בבוקר לקראת פתיחת מנהרת הראל. הבוקר נחנכה המנהרה בטקס בהשתתפות ראש הממשלה ושר התחבורה.

לפחות 30 כבאים נהרגו בהתמוטטות הבניין שאירעה היום בטהראן בירת איראן. שריפה שפרצה בבניין בן 17 הקומות הובילה לקריסתו.

ד"ר ליאנג מינג, רופא בן 58 ממזרח סין, תועד כשהוא קורס לעיני המצלמות באמצע ניתוח. מינג ביצע שבעה ניתוחים במשך 48 שעות רצופות, במהלכן לקח הפסקה של שעתיים בלבד. הוא נלקח להתאוששות על ידי חבריו.

תחזית מזג האוויר: היום תחול ירידה במידות החום. מחר – ללא שינוי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully