וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה: חשש לחיי עשרות בני אדם בשל מפולת שלגים שגרמה לקריסת מלון

19.1.2017 / 11:27

המפלות נגרמה כתוצאה מסדרת רעידות האדמה שפקדה את מרכז המדינה והרשויות מנסות לחלץ את הנעדרים. מאמצי החילוץ נתקלים בקשיים בשל שלג בגובה של חמישה מטרים

צילום: רויטרס, עריכה: שניר דבוש

כ-30 בני אדם מוגדרים נעדרים אחרי שמלון קטן במרכז איטליה נקבר תחת מפולת שלגים שנגרמה בעקבות סדרת רעידות אדמה שפקדו את האזור אתמול - כך מסרו היום (חמישי) גורמים רשמיים. בתקשורת האיטליקית דווח כי אותרו "מתים רבים", אולם ברשויות הכחישו זאת. המפולת גרמה לקריסת חלק מהמלון בן ארבע הקומות, שנמצא 1,200 מטר מעל גובה פני הים.

"כ-30 איש, בהם אורחים ועובדים במלון ריגופיאנו בפרינדולה, מוגדרים נעדרים", צוטט בתקשורת המקומית פבריציו קורצי'ו, ראש מחלקת ההגנה האזרחית של איטליה. גורמים אחרים מסרו כי מוקדם מדי לומר אם הם מתים. מאמצי החילוץ נתקלים בקשיים בשל שלג בגובה של חמישה מטרים שנערם בהרי גראן סאסו שבמרכז מחוז אברוצו.

המפולת אירעה אתמול, שעות אחרי שארבע רעידות אדמה חזקות הרעידו את מרכז איטליה וגרמו לחשש מפני מפולות אפשריות. שני אנשים שהיו מחוץ למבנה בזמן ההתרחשות הזעיקו את הרשויות. "אני בחיים מאחר שהלכתי להביא משהו מהרכב שלי", סיפר ג'יאמפיירו פרטה, אחד מהם, לצוותים רפואיים שהגיעו למקום.

30 בני אדם נהרגו בבית מלון במחוז פסקארה כתוצאה ממפולת השלגים שאירעה במדינה. רויטרס
30 בני אדם נהרגו בבית מלון במחוז פסקארה כתוצאה ממפולת השלגים שאירעה במדינה/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully