וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הנאשם ברצח תהילה נגר איים: אם תגלי שהכיתי - אפרסם תמונות אינטימיות

19.1.2017 / 0:24

מבקשת הארכת המעצר של ראיד רושרוש, הנאשם שרצח את בת זוגו לשעבר, עולה כי למרות שהכחיש כי היה בזירת הרצח, ברכבו נמצאו שרידי דמה של תהילה נגר, תושבת קיבוץ גינוסר. משפחתה: "כואב לחשוב מה המפלצת הזה עשה לה"

צילום: ערן גילווארג, עריכה: ניב מעוז

ראיד רושרוש, הנאשם כי רצח את בת זוגו לשעבר, תהילה נגר, הכה אותה ואיים לפרסם תמונות אינטימיות שלה אם תספר – כך עולה מבקשת הפרליקטות לעצור את רושרוש עד לתום ההליכים המשפטיים נגדו. עוד עולה מהבקשה כי ב-12 באוקטובר הכה הנאשם את נגר באגרופיו. היא ניסתה לנוס מפניו, אך רושרוש השיגה והפילה ארצה. הוא המשיך והכה את המנוחה בחלקים שנים בגופה וכתוצאה מכך היא נלקחה למחרת לבית החולים.

אתמול (רביעי) הותר לפרסום כי בן הזוג לשעבר נאשם ברצח. בבקשת הפרקליטות מתוארים רגעיה האחרונים של תהילה, בטרם נרצחה בידי הנאשם. "ב-20 בדצמבר 2016, סמוך לשעה 00:45, הגיעו המשיב והמנוחה בג'יפ קרייזלר צ'ירוקי לחניון אספלט הסמוך לכביש 90, מול הכניסה המזרחית ליישוב מגדל, שם, מסיבה שאינה ידועה, החל המשיב לתקוף את המנוחה, בעוד שהמנוחה מנסה להתגונן מפניו. לאחר מכן, דחף הנאשם את המנוחה לשיחים שבצדו המזרחי של החניון, שם חנק אותה בגרונה והוסיף לחבוט בה בחוזקה בפניה וגרם לה לדימום רב – עד שאיבדה את הכרתה. או אז, גרר הנאשם את המנוחה לצדו הצפוני של החניון ושם הטיח בראשה אבן שפה במשקל של כ-30 ק"ג, רוצץ את גולגלתה וגרם למותה".

עוד בוואלה! NEWS:
אחרי שבת 11 הותקפה מינית: בבית הספר בת"א חוששים מתוקף נוסף
מנהל בית הספר מהצפון החשוד במעשה מגונה בבן 12 שוחרר למעצר בית
מבצע ענק נגד ה"פרוטקשן": נעצרה הכנופיה שהטילה אימה על הצפון

תהילה נגר, בת 31 שגופתה נמצאה בסמוך למושבה מגדל. 21 בדצמבר 2016. באדיבות המשפחה
"לאף אדם לא מגיע גורל כזה". נגר/באדיבות המשפחה
הגשת כתב אישום נגד ראיד רושרוש, רוצח תהילה נגר מגינוסר, בימ"ש מחוזי נצרת. ינואר 2017. ערן גילווארג
"חבט בה עד שאיבדה הכרתה". רושרוש בבית המשפט בנצרת, הבוקר/ערן גילווארג

למרות שהנאשם טען בחקירתו כי נפרד מתהילה אחרי שהיו ביחד בטבריה, בפרקליטות ציינו כי בידיה ראיות להוכחת המיוחס לרושרוש בכתב האישום הכוללות, בין היתר, צילומי אבטחה בהם נראים הנאשם והנרצחת בטבריה ומאוחר יותר צילומי רכב בעל מאפיינים דומים לרכב בו נסע המשיב בליל הרצח, בעת כניסתו לזירת הרצח ויציאתו ממנה, וצילומים בהם נראה הנאשם חוזר לביתו כ- 10 דקות לאחר יציאת הרכב מהזירה (מרחק הנסיעה המשוער מזירת הרצח למרר, א.א.) בנוסף, ברכבו של רושרוש נמצא דמה של המנוחה.

עוד עולה מבקשת הפרקליטות כי הקלטות אשר נתפסו במכשירו הטלפוני של המשיב מלמדות על כך שהמשיב הקליט את המנוחה בעת שהיו יחדיו, דקות ספורות טרם כניסתו לזירת הרצח. לאחר הרצח הוא מחק ממכשיר הטלפון שלו רישומי שיחות והודעות בינו לבין הנרצחת.

תמיר אחיטוב, גיסה של תהילה נגר ז"ל, אמר כי "המשפחה מתקשה לעכל את הדברים. אנחנו בהלם וכואב לנו כואב לשמוע מה המפלצת הזה עשה לאחותנו, ביתנו וגיסתי".

הלווית תהילה נגר, קיבוץ גינוסר. 22 דצמבר 2016. ערן גילווארג
הלווייתה של נגר בקיבוץ גינוסר, בחודש שעבר/ערן גילווארג

הוא ציין כי המשפחה לא ידעה על הקשר בין בשניים וכי ברגע שהדבר נודע והתברר כי הוא פגע בה הוגשה תלונה במשטרה ותהילה נלקחה לבית החולים. "לצערנו נחשפנו למה שקרה במסגרת האירועים וזה מוסיף על הכאב, קשה להתמודד עם זה".

הוא אמר כי "בדיעבד כולנו יכולים לומר שיכולנו לעשות אחרת. איך יכולתי לגשת אחרת ולעשות אחרת, אפשר למרבה הצער לומר רק אחרי המקרה. מבחינתנו לא קיבלנו מתהילה שיתוף פעולה מלא על מה שהיה. התנהלה פה מערכת יחסים של ניצול. תהילה לא הייתה בקו הבריאות ולצערנו הרוצח ניצל את זה לרעתה, ולצערי קרה מה שקרה. הוסתר מאיתנו הקשר. המשפחה עשתה כל מה שיכלה וקשה לנו."

אחיטוב הוסיף כי "המשפחה מקווה שהרוצח יקבל את העונש המרבי. אין גזר דין מוות למרות שזה מה שמגיע לו, וכרגע אנחנו יודעים שמאסר עולם זה העונש המרבי ומבחינתו שישב בכלא כל חייו". עוד אמר כי "לאף אדם לא מגיע הגורל שהיא קיבלה מהמפלצת הזאת. על מניעים אנחנו לא רוצים להיכנס אבל לכל הטוקבקיסטים - שום תגובה רעה שפוגעת במשפחה לא עושה לנו טוב". לדבריו המשפחה תלווה את מהלך המשפט; "אנחנו רוצים שהרוצח הנתעב הזה יקבל מה שמגיע לו ואם נצטרך לשמוע דברים קשים נעשה את זה".

גופת של צעירה בת כ20 מקיבוץ גינוסר שהוטלה בכניסה למושבה מגדל, 20 בדצמבר 2016. מאיר וקנין, מערכת וואלה! NEWS
"שהרוצח הנתעב יקבל את מה שמגיע לו". זירת מציאת הגופה בחודש שעבר/מערכת וואלה! NEWS, מאיר וקנין

בעקבות הגשת כתב האישום אמרה נטלי, אחותה של תהילה: "תהילה היתה בחורה מדהימה, הן באופייה והן ביופייה. אני רוצה שיזכרו אותה כפי שהייתה וכפי שאני הכרתי אותה. עדינה, טובת לב, תמיד דאגה לסובבים אותה, הייתה בעלת לב זהב רחב ומלאת שמחת חיים. תהילה אהבה את החיים, נהנתה מכל רגע ורגע ומעולם לא פגעה באף אחד. הייתה כזאת טהורה ותמימה".

"לצערי בן עוולה רצח אותה באכזריות שאין כדוגמתה, צריך להיות שטן כדי לעשות מעשה כה אכזרי. אני יודעת בלב שלם כי ימוצה הדין עם המפלצת הרעה מכל, ראיד רושרוש. אין לי ספק שחרף סוללת עורכי הדין שהעמידה לרשותו משפחתו הוא לא יקבל הקלות, מפלצת שמבצעת פשעים כאלה לא ראויה לשום הנחות. לרצוח אדם ולא משנה מאיזה סיבה אין הצדקה לכך. כולי תקווה שיחוקק חוק לעונש מוות לרוצחים שפלים ואכזריים", הוסיפה האחות. לדבריה, היא "סומכת על המשטרה ועל הפרקליטות כי יעשו הכל על מנת למצות את דינו של הרוצח השפל הזה".

(עדכון ראשון: 20:32)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully