וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתח את חברתו שהוא בוגד בה - אבל אז גילה שהיא בעצם בוגדת בו

23.1.2017 / 8:36

חבר אמיץ תכנן מתיחה אכזרית לחברתו והמתין לה במיטתם הזוגית, כשחברתה הטובה ביותר שוכבת לצידו בהלבשה תחתונה בלבד. אבל כשזו חזרה הביתה - הוא נדהם לגלות שיש איתה גבר זר

מתח את חברתו שהוא בוגד בה - אבל אז גילה שהיא בעצם בוגדת בו/PrankInvasion

כריס מונרו, מנהל ערוץ יוטיוב למתיחות, גייס את עזרת חברתה הטובה של בת זוגו ניקול, וביקש ממנה להשתתף במתיחה אכזרית במיוחד. על פי התכנית המקורית שלו, ניקול תחזור הביתה ותמצא אותו במיטה עם חברתה הטובה ביותר. התכנית נהרסה כשזו חזרה הביתה עם גבר אחר.

המתיחה החלה כשכריס וחברתה הטובה של ניקול נשכבו במיטה הזוגית, כשזו לבושה בהלבשה תחתונה בלבד, והמתינו שניקול תחזור הביתה. לפני כן, הם התקינו מצלמה נסתרת בחדר השינה ובסלון כדי שיוכלו לתעד את התגובה המופתעת של ניקול למראה חברה הבוגד. אבל כשניקול חזרה הביתה, כריס הבחין בגבר זר מלווה אותה לחדר השינה שלהם ואיבד את זה לגמרי.

מתיחת חבר בוגד. צילום מסך
מי המותח ומי הנמתח? מתיחה שיצאה מכלל שליטה/צילום מסך

עוד בנושא:

עוד באותו נושא

מתיחה אכזרית: עבדה על חבר שלה שנרצחה. איך הוא הגיב? צפו

לכתבה המלאה

מה שכריס לא ידע זה שחברתה הטובה של ניקול שיתפה אותה בתכניתם הסודית - וביחד הן החליטו להביא לו את זה בהפוכה ולהפוך אותו לקורבן של המתיחה שלו. הגבר הזר שנכנס עם ניקול הביתה הוא בעצם בן הזוג של חברתה הטובה ביותר. למזלה, כריס לא יודע מזה, מה שנתן לה את האפשרות להשתמש בו למטרת המתיחה.

כריס לא האמין למראה עיניו, התפרץ על ניקול וסיפר לה שהוא תכנן למתוח אותה, עד שגילה שהיא בוגדת בו. מעצבים הוא השליך חפץ מהשידה לרצפה ואפילו העיף את הטלוויזיה. רגע לפני שהוא איבד שליטה לגמרי, סיפרה לו ניקול את האמת. זה סירב להאמין עד שהשותפים למתיחה התנשקו והוכיחו לו שהם בעצם בני זוג, ושניקול ידעה מראש על המתיחה שהוא מארגן לה ותכננה להחזיר לו באותו מטבע. מסובך? אנחנו מעדיפים לקרוא לזה גאונות.

  • עוד באותו נושא:
  • מתיחה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully